Novo

Znamo li situaciju u Britaniji prije Sealiona (ljeto 1940.)?

Znamo li situaciju u Britaniji prije Sealiona (ljeto 1940.)?

Inspirisan ovim drugim pitanjem, pogledao sam knjigu (objavljenu 1998/2003) i primetio ovaj odlomak.

Kad smo zauzeli Lijež, otkrili smo njemačku tvornicu karata u punoj proizvodnji. Premjestili smo grupu za kartografiju signalnog korpusa u tvornicu i oni su počeli izrađivati ​​karte za američku vojsku. [... na kraju odštampano na poleđini njemačkih karata] Dok sam slagao neke od mapa u boji u omjeru 1: 125.000, primijetio sam puno plave boje na poleđini dvije od njih. Nakon pomnijeg ispitivanja, iznenadio sam se kad sam vidio da su to karte južne Engleske koje su Nijemci pripremili za invaziju na Englesku u junu 1940. Pokrivali su područje od ušća Temze dolje kroz Weymouth i Bournemouth, luke iz kojih smo krenuli . Karte su se nastavile dalje prema zapadu i pokrivale su sva glavna potencijalna mjesta invazije na La Mancheu.

Kad sam vidio ove karte, sjetio sam se kad smo prvi put stigli u Codford u rujnu 1943. [… i pronašli britansku kartu koja] je pokrivala područje južno od Codforda, koje se nalazilo u Wiltshireu, koje se proteže duž obale otprilike pedeset do šezdeset milja . Britanski logor u koji smo bili raspoređeni očigledno je bio neka vrsta komandnog štaba za odbranu ovog područja. Karta je pokazala lokaciju svake jedinice od bataljona do čete, voda, voda i odreda.

Iz mog ograničenog znanja o odbrambenoj taktici, mogao sam odmah vidjeti da je cijelo ovo područje bilo grubo popunjeno; pokrivalo ga je samo oko hiljadu vojnika umesto uobičajenih pet pešadijskih divizija plus najmanje jedna motorizovana ili oklopna divizija u rezervi. Na karti je prikazano područje bataljona gdje se mogla očekivati ​​divizija i četa u kojoj je trebao biti puk. Odbrana se postupno smanjivala do te mjere da su morali pokriti plaže. Nije bilo dovoljno predstraža koje bi pokrile sve izlaze s plaže. Činilo se da postoje postojanke kojima upravlja barem automatsko oružje s nekoliko ljudi razmaknutih u razmacima od jedne milje ili više duž litica iznad plaža. Očigledno su koristili neku vrstu glasnika na biciklu za komunikaciju među tim ispostavama. Ova britanska karta datirana je u junu 1940. i pokrivala je mali dio iste oblasti njemačke karte koju sam upravo izdao.

Često sam se pitao da li bi na njemačku odluku o invaziji Engleske utjecalo da su imali kopiju ove karte kada su izrađivali svoje njemačke karte u Liježu. Jedna njemačka divizija mogla je potpuno nadjačati jadnu britansku odbranu prikazanu na ovoj karti.

(Cooper, Smrtne zamke, str. 129-30)

Je li to nova informacija ili je već poznata? Je li općenito prihvaćena ocjena predložene invazije krajnje nemoguća zasnovana na istinitim činjenicama?

Pojašnjenje: da bi pitanje bilo korisno i da ostane u okvirima stranice, fokusirajmo se na kartu, britansku kartu iz ljeta 1940. za koju Cooper kaže da ju je vidio 1943. Znamo li koja je ovo karta? Jesu li ove karte sada javno dostupne? Ako ne, šta im se dogodilo? Alternativno, znamo li da ovakve karte nikada nisu postojale i da je Cooper morao halucinirati?


Je li općeprihvaćena ocjena predložene invazije krajnje nemoguća na temelju istinitih činjenica?

Ocjena invazije temelji se na činjenici da Njemačka nije postojala način na koji bi mogli izjednačiti zemljište trupe. Niko ne misli da je britanska domobranska vojska mogla odoljeti njemačkoj vojsci na bojnom polju. Pitanje bi moglo biti koliko njemačke vojske morali su biti prebačeni da bi dobili odlučujuću pobjedu. Ali od tada nijedan njemačke vojske uspjeli preći kanal, to pitanje je sporno.

Morska snaga ometala je kretanje trupa (i potrebne zalihe) preko kanala. Britanske zračne snage ometale su Nijemce da uklone pomorske snage koristeći svoje zračne snage. To je u osnovi ono o čemu bi se radilo u "Bitki za Britaniju": stjecanje nadmoći u zraku nad kanalom za uništavanje ili otjeranje britanske pomorske moći kako bi se omogućila invazija. To nije uspjelo.

Moje objašnjenje moglo bi biti pomalo pojednostavljeno, ali suština je u tome da li je na svakih 10 metara bio mitraljez ili samo momak sa šarenim ručnikom za plažu koliko je pogled sezao, to nije važno jer nijedan njemački vojnik nije invazijska flota kročila je na englesko tlo kako bi to mogla staviti na kušnju.


Za početak, odgovor na pitanje iz vašeg naslova:

Znamo li stanje u Britaniji prije Sealiona (ljeto 1940.)?

je, jednostavno, da.


Postoji članak u Wikipediji o britanskim pripremama za invaziju na Drugi svjetski rat koji pruža prilično sažet pregled. Detaljne izvještaje i karte posjeduje Nacionalni arhiv UK -a (obično u zbirkama s prefiksom WO), iako nisam siguran koliko je ovoga objavljeno, a kratka Google pretraga sugerira da je vrlo malo - ako ih ima - materijal je još dostupan na internetu.

Od jula 1940. odbranu na jugu Engleske prilično bi brzo nadopunile savezničke trupe evakuisane tokom Operacija Dinamo, Operativnog ciklusa i Operacije Ariel. Nadalje, otkad je vojna obaveza uvedena u septembru 1939. godine, sve veći broj novopridošlih lica završavao je osnovnu obuku svakog mjeseca i postao dostupan za služenje.

Direkcija za utvrđenja i radove osnovana je pod komandom general-majora GBO Taylor-a u maju 1940. Većina njihovih zapisa sa kartama i planovima čuva se u Nacionalnom arhivu UK-a u zbirci RAD 43. Izgradnja ojačane odbrane zapravo je počela u Juna 1940.


Što me dovodi do izvoda ovdje.

Stranica Wikipedije u knjizi Beltona Coopera uključuje sljedeće iz Tank i AFV News i istoričar Robert Forczyk:

Kao memoari, vijugavi su i ponavljaju se, prečesto se udaljavaju od ličnih iskustava autora u područje nagađanja. Kao povijest nedostaje, ne sadrži završne bilješke, bilješke ili bibliografiju. I na kraju, kao optužnica za tenk M4 Sherman, knjiga je ispunjena tolikim činjeničnim greškama i otvorenim lažima, pa se ni po ovoj tački ne može uzeti ozbiljno.

Nisam pročitao knjigu, ali ako je ovaj odlomak reprezentativan za cjelinu, onda - koliko god bila oštra - ta kritika možda nije potpuno neopravdana.


Prvo, autor tvrdi da je nakon zauzimanja Liježa otkrio:

"… Karte južne Engleske koje su Nijemci pripremili za invaziju na Englesku u junu 1940."

Ali znamo da Hitler nije izdao Firerovu direktivu br. 16, koja je pokrenula pripreme za iskrcavanje u Britaniju, sve do 16. jula 1940.


Opisujući kartu obale južno od Wiltshirea, za koju kaže da ju je pronašao kada je postavljena u Codford na Salisbury Plain u septembru 1943., rekao je da je

"… Datirano je u junu 1940."

Što je u najmanju ruku beskorisno. Vojne karte koje prikazuju raspored trupa imaju određeni datum. Kao što je gore opisano, situacija na južnoj obali bila bi vrlo različita 30. juna 1940. u poređenju sa situacijom 1. juna 1940. Ovo bi mogao biti običan propust u sjećanju, ali otežava potkrepljivanje njegovih tvrdnji .

Zapravo, situacija koju on opisuje čini se razumnom podudarnošću sa onim što znamo o situaciji početkom juna 1940. i dubinski planiranoj odbrani generala Sir Edmunda Ironsidea. To je bilo prije nego što je velika izgradnja ojačane obrane zaista započela. Čini se izvjesnim da je to moralo biti prije imenovanja generala Brookea koji je 19. jula 1940. preuzeo dužnost odbrane domobranske odbrane. Kao što članak iz Wikipedije o britanskim pripremama za invaziju na Drugi svjetski rat navodi gore:

Brookeino imenovanje poklopilo se s obučenijim ljudima i boljom opremom koja je postala dostupna. Pod Brookeom su osmišljene nove strategije i taktike. Veća koncentracija stavljena je na obranu obalne kore, dok je u unutrašnjosti uspostavljena strategija obrane ježeva obranjenih lokaliteta i protuoklopnih otoka, od kojih svaki ima svestranu obranu.

(moj naglasak)


Dakle, da odgovorim na vaše pitanje iz komentara (sada u chatu), na osnovu dostupnih dokaza, da, vrlo je vjerojatno da ima "napravio je vezu između dvije potpuno nepovezane karte koje je potpuno pogrešno pročitao".

Kao mlađi oficir zadužen za "oporavak, popravak i održavanje"američkih tenkova tokom rata (što je često značilo krpanje vozila, uklanjanje ostataka prethodne posade i slanje natrag u bitku), kapetan Belton Cooper je u to vrijeme vjerojatno imao na umu druge stvari.


Završni odlomak izvoda:

Često sam se pitao da li bi na njemačku odluku o invaziji Engleske utjecalo da su imali kopiju ove karte kada su izrađivali svoje njemačke karte u Liježu. Jedna njemačka divizija mogla je potpuno nadjačati jadnu britansku odbranu prikazanu na ovoj karti.

je vjerojatno primjer "spekulacija" koje su kritičari opisali.

Kao što je već navedeno u drugom odgovoru, nabavka te podjele i zaliha potrebnih za njihovo održavanje preko Kanala bio je temeljni problem.

Međutim, također je vrijedno zapamtiti u ovom kontekstu da se nije očekivalo da će provedba operacije Morski lav biti moguća prije rujna 1940. (na konferenciji u Berghofu, održanoj 31. srpnja 1940., veliki admiral Erich Raeder izjavio je da to ne može biti prije 22. -26. Septembra 1940.). Do tada bi se sve snage koje su uspjele prijeći kanal i stigle do engleske obale zasigurno suočile s daleko jačim protivljenjem od onog opisanog u ovom odlomku.


Najzanimljivija zabluda tog autora svodi se na datume. Evakuacija Dunkirka dogodila se u maju-junu 1940. godine, pa je karta iz prije Dunkirk. Prije toga većina britanske vojske borila se u Francuskoj. Sve dok Nijemci nisu zauzeli francusko/belgijsku obalu, nije bilo nigdje odakle bi se mogla pokrenuti invazija.

Tako je sasvim moguće da je odbrana domaćih u tom trenutku bila prilično ograničena. Ako se vaša vojska i vojske vaših saveznika bore u susjednoj zemlji kroz koju bi morala doći svaka invazija, onda je to sasvim razumno.

Bilo bi korisnije uporediti ovo sa sličnom kartom možda od jula 1940., kada je 330.000 evakuisanih BEF -a i savezničkih trupa bilo preraspoređeno u odbranu od potencijalne invazije. Julska verzija pokazala bi potpuno drugačiju raspodjelu osoblja.


Pogledajte video: Ще имат ли проблеми българите, ако Великобритания напусне ЕС - Здравей, България . (Decembar 2021).

Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos