Novo

Keith Papers

Keith Papers

1. Keith to St. Vincent

(Harley Street)
4 sata, 11. marta 1803

Dragi moj Gospodine, sada sam sasvim spreman krenuti u trenutak kada sam ovlašten, i uložit ću sve napore da opremim takve brodove kao što mi u međuvremenu može biti naređeno za hitnu službu; ali ako će sadašnje naoružanje završiti ratom, moram preklinjati vaše lordstvo da me zadrži na vidiku za službu u inozemstvu. Admiral Cornwallis prirodno je stvorio pretenziju prema Kanalskoj floti, a moja duga služba na Mediteranu možda me nije učinila neprikladnom za tu postaju, koju ću, ako me vaše lordstvo smatra u tako povoljnom svjetlu da je povjerim svojim rukama, smatrajte to materijalnom uslugom koja je dodijeljena, gospodaru, najposlušniji sluga vašeg gospodstva

KEITH

LLoyd, C. (ur.) (1955.) Keith Papers, vol. III, 1803-1815. Navy Records Society, str. 12

Web stranica: Rickard, J (24. jula 2006.), Keith do St. Vincenta


Dr Keith L. Black

Svjetski poznati neurokirurg dr Keith Black rođen je u Tuskegeeju, Alabama, 13. septembra 1957. Mlađi od dva sina rođena Robertu i Lillian Black, u ranoj je dobi razvio strast prema nauci. Njegovi su ga roditelji, uočavajući njegove interese, ohrabrili, a kad je bio u trećem razredu, otac mu je donio kući kravlje srce koje je trebao secirati. Tokom osmog razreda, porodica Black se preselila u Ohio, a Black je počeo provoditi vrijeme u laboratorijama na Univerzitetu Case Western. U desetom razredu, mladi Black je razvio dovoljno hirurške vještine da izvrši svoju prvu transplantaciju organa, obavljenu na psu, a sa sedamnaest je napisao svoj prvi naučni rad o šteti koju umjetni srčani zalisci mogu nanijeti crvenim krvnim zrncima.

Nakon srednje škole, Black je upisao Univerzitet u Michiganu, a nakon samo dvije godine preddiplomskog studija, primljen je na medicinski fakultet 1978. Black je doktorirao na Univerzitetu Michigan 1981. godine, gdje je započeo intenzivno istraživanje mozak i prirodu ljudske svijesti. Ova potraga odvela ga je duhovnim putem, gdje je počeo proučavati svjetske religije, i na kraju ga je odveo do rada na liječenju tumora mozga.

Do 1987. Black je bio šef Sveobuhvatnog programa tumora mozga u Medicinskom centru UCLA, gdje je ostao sljedećih deset godina. Godine 1997. postao je direktor odjela neurokirurgije u Medicinskom centru Cedars-Sinai, gdje ostaje i danas, a 1998. postao je predsjedavajući odjela za neurološku hirurgiju, kao i profesor na Univerzitetu California-Irvine . Tokom godina, zbog svog rada, objavio je stotine radova tokom godina, a otkrio je i prirodni tjelesni peptid koji pomaže u isporuci lijekova u mozak za borbu protiv tumora.

Black je pomogao u prikupljanju novca za borbu protiv raka, a njegovom nastojanju pridružile su se i mnoge ugledne osobe u Hollywoodu. Blackov križarski rat protiv raka i njegova izuzetna vještina sa skalpelom doveli su do brojnih počasti i za njega, uključujući pojavljivanje na naslovnici Time Magazine i Newsweek International. Esquire Magazine proglasio ga jednim od “21 najvažnije osobe 21. stoljeća”, a 2001. godine uručena mu je nagrada Essence.

Black je takođe posvećen porodični čovjek, uprkos tome što obavi 250 do 300 operacija godišnje (nacionalni prosjek za moždane hirurge je oko 100). Vikend rezervira za vrijeme provedeno sa suprugom, koleginicom liječnicom Carol Bennett i njihovom djecom, Keith i Teal.


Sadržaj

Keith Rupert Murdoch rođen je 11. marta 1931. u Melbourneu, Victoria, Australija, od sina Sir Keitha Murdocha (1885–1952) i Dame Elisabeth Murdoch (rođena Greene 1909–2012). [18] On je engleskog, irskog i škotskog porijekla. Murdochovi roditelji su takođe rođeni u Melbourneu. Keith Murdoch bio je ratni dopisnik, a kasnije i regionalni novinski magnat koji je posjedovao dvije novine u Adelaideu, u Južnoj Australiji, i radio stanicu u udaljenom rudarskom gradu, te predsjednik moćne izdavačke kuće Herald and Weekly Times. [4] [19]: 16 [20] Kasnije u životu, Keith Rupert je odlučio da nosi svoje drugo ime, prvo ime svog djeda po majci. Rupert Murdoch imao je tri sestre: Janet Calvert-Jones, Anne Kantor i Helen Handbury (1929–2004). Pohađao je gimnaziju Geelong [21], gdje je bio ko-urednik školskog službenog časopisa Corian i urednik studentskog časopisa If Revived. [22] [23] Odveo je kriket tim svoje škole na nacionalno juniorsko finale. [ potrebno pojašnjenje ] Radio je honorarno u Melbourne Herald a otac ga je pripremio da preuzme porodični posao. [4] [24] Murdoch je studirao filozofiju, politiku i ekonomiju na Worcester Collegeu u Oxfordu u Engleskoj, gdje je u svojim sobama držao Lenjinovu bistu i postao poznat kao "Crveni Rupert". Bio je član Laburističke partije Univerziteta Oxford, [19]: 34 [24] je bio tajnik Kluba rada [25] i vodio je Oxford Student Publications Limited, izdavačku kuću Cherwell. [26] Nakon očeve smrti od raka 1952., njegova majka Elisabeth radila je u dobrotvorne svrhe kao doživotna upravnica Kraljevske ženske bolnice u Melbourneu i osnovala dječji istraživački institut Murdoch. U 102. godini (2011.) imala je 74 potomka. [27] Murdoch je završio magisterij prije nego što je radio kao podurednik sa Daily Express dvije godine. [4]

Nakon očeve smrti, kada je imao 21 godinu, Murdoch se vratio iz Oxforda kako bi preuzeo odgovornost za ono što je ostalo od porodičnog posla. Nakon likvidacije njegovog oca Herald ulog za plaćanje poreza, preostala je News Limited, koja je osnovana 1923. [19]: 16 Rupert Murdoch okrenuo je svoje novine u Adelaideu, Vijesti, njegova glavna vrijednost, do velikog uspjeha. [24] Počeo je usmjeravati svoju pozornost na stjecanje i širenje, kupujući problematične Sunday Times u Perthu, Zapadna Australija (1956.) i tijekom sljedećih nekoliko godina kupujući prigradske i provincijske novine u Novom Južnom Walesu, Queenslandu, Viktoriji i na sjevernom teritoriju, uključujući popodnevni tabloid u Sydneyu, The Daily Mirror (1960). The Economist opisuje Murdocha kao "izumitelja modernog tabloida" [28], dok je razvijao obrazac za svoje novine, povećavajući izvještavanje o sportu i skandalima i usvajajući privlačne naslove. [4]

Murdochov prvi napad izvan Australije uključivao je kupovinu kontrolnog udjela u dnevnom listu Novi Zeland Dominion. U siječnju 1964., dok je s prijateljima putovao po Novom Zelandu u iznajmljenom Morris Minoru nakon plovidbe preko Tasmana, Murdoch je pročitao ponudu za preuzimanje lista Wellington od strane britanskog kanadskog novinskog magnata, lorda Thomsona od Flote. Ubrzano je pokrenuo protiv-ponudu. Uslijedila je četverosmjerna bitka za kontrolu u kojoj je 32-godišnji Murdoch na kraju bio uspješan. [29] Kasnije, 1964., pokrenuo je Murdoch Australijanac, Prve australijske nacionalne dnevne novine, koje su bile smještene prvo u Canberri, a kasnije u Sydneyu. [30] 1972. Murdoch je kupio jutarnji tabloid u Sydneyu The Daily Telegraph od australijskog medijskog mogula Sir Franka Packera, koji je kasnije požalio što mu ga je prodao. [31] 1984. Murdoch je imenovan za pratioca Australijskog reda (AC) za usluge izdavaštvu. [32]

Godine 1999. Murdoch je značajno proširio svoj glazbeni fond u Australiji stjecanjem kontrolnog udjela u vodećoj australijskoj nezavisnoj izdavačkoj kući, Mushroom Records Michaela Gudinskog koji je spojio sa Festival Records, a rezultat je bio Festival Mushroom Records (FMR). I Festival i FMR nekoliko je godina vodio Murdochov sin James Murdoch. [33]

Političke aktivnosti u Australiji

Murdoch je našao političkog saveznika u Sir Johnu McEwenu, vođi Australijske seoske stranke (sada poznate kao Nacionalna stranka Australije), koji je vladao u koaliciji s većom liberalnom strankom Menzies-Holt-Gorton. Od prvog broja Australijanac, Murdoch je počeo zauzimati McEwen-ovu stranu u svakom pitanju koje je dijelilo dugogodišnje koalicione partnere. (Australijanac, 15. jula 1964., prvo izdanje, naslovna stranica: "Naprezanje u kabinetu, sukobi liberala i KP.") Bilo je to pitanje koje je prijetilo podjelom koalicione vlade i otvarajući put jačoj australijskoj Laburističkoj stranci da dominira australijskom politikom. Bio je to početak duge kampanje koja je McEwenu dobro poslužila. [34]

Nakon što su McEwen i Menzies otišli u penziju, Murdoch je svoju rastuću moć bacio iza australijske Laburističke partije pod vodstvom Gough Whitlama i na odgovarajući način je izabrao [35] na društvenoj platformi koja je uključivala univerzalnu besplatnu zdravstvenu zaštitu, besplatno obrazovanje za sve Australce do tercijarnog nivoa, priznavanje Narodne Republike Kine i javno vlasništvo nad australijskim naftnim, plinskim i mineralnim resursima. Pokazalo se da je podrška Rupert Murdocha Whitlamu kratka. Murdoch je već započeo svoj kratkotrajni život National Star [34] novine u Americi i nastojao je tamo ojačati svoje političke kontakte. [36]

Na pitanje o saveznim izborima u Australiji 2007. na godišnjoj skupštini News Corporation -a u New Yorku 19. oktobra 2007. godine, njen predsjedavajući Rupert Murdoch rekao je: "Ne komentarišem ništa što ima veze sa australijskom politikom. Žao mi je. Uvijek upadam u probleme kad to uradim. " Na pitanje da li vjeruje da bi premijer John Howard trebao ostati premijer, rekao je: "Nemam ništa više za reći. Žao mi je. Pročitajte naše uvodnike u novinama. Novinari će odlučiti da ... urednici. " [37] 2009. godine, kao odgovor na optužbe australijskog premijera Kevina Rudda da News Limited vodi osvetničke mjere protiv njega i njegove vlade, Murdoch je zaključio da je Rudd "preosjetljiv". [38] Murdoch je opisao Howardova nasljednika, premijera Laburističke stranke Kevina Rudda, "ambicioznijeg da vodi svijet [u borbi protiv klimatskih promjena] nego li vodi Australiju" i kritizirao je Ruddovu ekspanzivnu fiskalnu politiku nakon financijske krize 2007. 2008. kao nepotrebno. [39] Iako su interesovanja News Limited velika, uključujući i Daily Telegraph, the Kurir-pošta i Adelaide Advertiser, predložio je komentator Mungo MacCallum u Mjesečni da je "poticaj protiv Rudda, ako je uopće koordiniran, gotovo sigurno bio lokalno vođen", umjesto da ga je vodio Murdoch, koji je također zauzeo drugačiji stav od lokalnih urednika po pitanjima poput klimatskih promjena i paketa poticaja za borbu protiv financijske krize . [40]

Murdoch je pristalica jedne australijske republike, koji se zalagao za takvu promjenu tokom referenduma 1999. godine. [41]

Poslovne aktivnosti u Ujedinjenom Kraljevstvu

Godine 1968., Murdoch je svojom akvizicijom populista ušao na britansko novinsko tržište Vijesti iz svijeta, uslijedilo je 1969. kupovinom borbenog dnevnika Sunce from IPC. [42] Murdoch se okrenuo Sunce u tabloidni format i smanjili troškove upotrebom iste štamparije za oba lista. Kada ga je nabavio, imenovao je Alberta 'Larryja' Lamba za urednika i - kasnije se sjetio Lamb - rekao mu je: "Želim papir za odlomke s puno sisa u njemu". Godine 1997 Sunce privuklo je 10 miliona čitalaca dnevno. [4] 1981. Murdoch je stekao teškoće Times i Sunday Times od kanadskog izdavača novina Lord Thomson of Fleet. [42] Vlasništvo nad The Times došao je do njega kroz vezu s lordom Thomsonom, koji se umorio od gubitka novca zbog dugotrajnog industrijskog djelovanja koje je prestalo s objavljivanjem. [43] U svjetlu uspjeha i širenja na Sunce vlasnici su vjerovali da bi Murdoch mogao okrenuti novine. Harold Evans, urednik časopisa Sunday Times od 1967. prešao je na dnevni Times, iako je ostao samo godinu dana usred uredničkog sukoba s Murdochom. [44] [45]

Tokom 1980 -ih i ranih 1990 -ih, Murdochove publikacije općenito su podržavale britansku premijerku Margaret Thatcher. [46] Na kraju ere Thatcher/Major, Murdoch je prebacio svoju podršku na Laburističku stranku i njenog vođu, Tonyja Blaira. Bliskost njegovog odnosa s Blairom i njihovih tajnih sastanaka radi rasprave o nacionalnoj politici postalo je političko pitanje u Britaniji. [47] To se kasnije promijenilo, sa Sunce, u svojim engleskim izdanjima, javno se odriče vladajuće laburističke vlade i daje svoju podršku Konzervativnoj stranci Davida Camerona, koja je ubrzo nakon toga formirala koalicionu vladu. U Škotskoj, gdje su konzervativci pretrpjeli potpuno uništenje 1997. godine, list je počeo podržavati Škotsku nacionalnu stranku (iako to još nije bila njena vodeća politika neovisnosti), koja je ubrzo nakon toga formirala prvu apsolutnu većinu u proporcionalno izabranoj Škotskoj Parlament. Službeni glasnogovornik bivšeg premijera Gordona Browna rekao je u novembru 2009. godine da su Brown i Murdoch "bili u redovnoj komunikaciji" i da "nema ništa neobično u tome što premijer razgovara s Rupertom Murdochom". [48]

1986. Murdoch je uveo elektronske proizvodne procese u svoje novine u Australiji, Britaniji i Sjedinjenim Državama. Veći stepen automatizacije doveo je do značajnog smanjenja broja zaposlenih uključenih u proces štampanja. U Engleskoj je ovaj potez izazvao bijes štampanih sindikata, što je rezultiralo dugim i često nasilnim sporom koji se odigrao u Wappingu, jednom od londonskih pristaništa, gdje je Murdoch instalirao najnoviju namjensku izdavačku ustanovu za elektronske novine u starom skladište. [49] Gorki spor oko Wappinga počeo je otpuštanjem 6.000 zaposlenih koji su stupili u štrajk, a rezultirao je uličnim bitkama i demonstracijama. Mnogi s političke ljevice u Britaniji tvrdili su da je konzervativna vlada Margaret Thatcher sa Murdochom u aferi Wapping u dosluhu, kao način oštećenja britanskog sindikalnog pokreta. [50] [51] [52] 1987. otpušteni radnici prihvatili su nagodbu od 60 miliona funti. [4]

Godine 1998. Murdoch je pokušao kupiti nogometni klub Manchester United F.C., [53] s ponudom od 625 miliona funti, ali to nije uspjelo. Bio je to najveći iznos ikada ponuđen za sportski klub. To je blokirala Komisija za konkurenciju Ujedinjenog Kraljevstva, koja je navela da bi kupovina "naštetila konkurenciji u industriji emitovanja i kvalitetu britanskog fudbala".

Murdochova satelitska mreža sa sjedištem u Velikoj Britaniji, Sky Television, pretrpjela je ogromne gubitke u prvim godinama rada. Kao i kod mnogih drugih njegovih poslovnih interesa, Sky je bio uveliko subvencioniran profitom koji su ostvarili njegovi drugi posjedi, ali je uvjerio suparničkog satelitskog operatera British Satellite Broadcasting da prihvati spajanje pod njegovim uslovima 1990. [4] Spojena kompanija, BSkyB, dominirao je britanskim tržištem pay-TV-a od kada se bavio direktnim satelitskim emitiranjem (DTH). [54] Do 1996. BSkyB je imao više od 3,6 miliona pretplatnika, što je trostruko više korisnika kablovskih usluga u Velikoj Britaniji. [4] Murdoch ima mjesto u Strateškom savjetodavnom odboru Genie Oil and Gas, koji je zajedno s lordom Rothschildom uložio u 5,5% udjela u kompaniji koja je vršila istraživanje plina i škriljevca u Koloradu, Mongoliji, Izraelu i, kontroverzno, u zauzeli Golansku visoravan. [55]

Kao odgovor na pad štampanih medija i sve veći utjecaj internetskog novinarstva tokom 2000-ih, Murdoch je najavio svoju podršku modelu mikroplaćanja za ostvarivanje prihoda od internetskih vijesti [56], iako su to neki kritizirali. [57]

U siječnju 2018., CMA je blokirao Murdocha da preuzme preostalih 61% BSkyB -a koji već nije posjedovao, zbog straha od dominacije na tržištu koja bi mogla potencizirati cenzuru medija. Njegovu ponudu za BSkyB kasnije je odobrila CMA sve dok je Sky News prodavao The Walt Disney Company, koja je već trebala kupiti 21st Century Fox. Međutim, Comcast je osvojio kontrolu nad BSkyB -om na slijepoj aukciji koju je naredio CMA. Murdoch je na kraju prodao svojih 39% BSkyB -a Comcast -u.

News Corporation ima podružnice na Bahamima, Kajmanskim ostrvima, Kanalskim ostrvima i Djevičanskim ostrvima. Od 1986. godišnji porezni račun News Corporation -a iznosio je u prosjeku oko sedam posto njenog profita. [58]

Političke aktivnosti u Ujedinjenom Kraljevstvu

U Velikoj Britaniji, 1980 -ih, Murdoch je uspostavio blisko savezništvo s konzervativnom premijerkom Margaret Thatcher. [59] U veljači 1981., kada je Murdoch, već vlasnik Sunce i Vijesti svijeta, nastojao kupiti The Times i Sunday Times, Tačerova vlada je dopustila da njegova ponuda prođe bez upućivanja Komisiji za monopole i spajanja, što je u to vrijeme bila uobičajena praksa. [60] [61] [62] Iako je kontakt između njih dvojice prije ove tačke bio izričito uskraćen u službenoj istoriji Rusije The Times, dokumenti pronađeni u Tačerovoj arhivi 2012. otkrili su da je mjesec prije toga održan tajni sastanak na kojem je Murdoch upoznao Thatcher sa svojim planovima za list, poput preuzimanja sindikata. [60] [61] [63]

Sunce pripisao sebi zaslugu za pomaganje svom nasljedniku Johnu Majoru u izvođenju neočekivane izborne pobjede na općim izborima 1992., za koje se očekivalo da će završiti obješenim parlamentom ili tijesnom pobjedom laburista, koje je tada vodio Neil Kinnock. [59] Na općim izborima 1997., 2001. i 2005., Murdochovi su listovi bili neutralni ili su podržavali laburiste pod Tonyjem Blairom. [ potreban citat ]

Laburistička partija, od kada je Tony Blair postao lider 1994., prešla je s lijevog centra na više centrističku poziciju po mnogim ekonomskim pitanjima prije 1997. godine. Murdoch se identificira kao slobodar, rekavši "Šta libertarijanac znači? Koliko pojedinac odgovornost što je moguće manje, što je moguće manje vlade, što je moguće manje pravila. Ali ne kažem da to treba dovesti do apsolutne granice. " [64]

U govoru koji je održao u New Yorku 2005. godine, Murdoch je tvrdio da je Blair opisao BBC -jevo izvještavanje o katastrofi s uraganom Katrina, koji je bio kritičan prema odgovoru Bushove administracije, kao puno mržnje prema Americi. [65]

BBC je 28. juna 2006. izvijestio da Murdoch i News Corporation razmatraju podršku novom lideru konzervativaca Davidu Cameronu na sljedećim Općim izborima - do kojih još ima četiri godine. [66] U kasnijem intervjuu u julu 2006., kada su ga pitali šta misli o vođi konzervativaca, Murdoch je odgovorio "Ne mnogo". [67] Na blogu iz 2009. godine sugerirano je da je nakon skandala o hakiranju telefona News of the World koji bi još mogao imati transatlantske posljedice [68] Murdoch i News Corporation možda su odlučili podržati Cameron.[69] Uprkos tome, već je došlo do konvergencije interesa između njih dvojice zbog prigušivanja britanskog regulatora komunikacija Ofcom. [70]

U kolovozu 2008., vođa britanskih konzervativaca i budući premijer David Cameron prihvatio je besplatne letove za privatne razgovore i prisustvovanje privatnim zabavama s Murdochom na njegovoj jahti, Rosehearty. [71] Cameron je u Commons registru interesa izjavio da je prihvatio privatni avion koji je osigurao Murdochov zet, guru za odnose s javnošću Matthew Freud Cameron nije otkrio svoje razgovore s Murdochom. Poklon putovanja privatnim avionom Freud's Gulfstream IV procijenjen je na oko 30.000 funti. Ostali gosti koji su prisustvovali "društvenim događajima" bili su tadašnji komesar EU za trgovinu Lord Mandelson, ruski oligarh Oleg Deripaska i kopredsjedavajući NBC Universal Ben Silverman. Konzervativci nisu otkrili o čemu se razgovaralo. [72]

U srpnju 2011. pokazalo se da se Cameron susreo s ključnim rukovoditeljima Murdochove News Corporation ukupno 26 puta tijekom 14 mjeseci koliko je Cameron do tada bio premijer. [73] Također je objavljeno da je Murdoch dao Cameronu ličnu garanciju da neće biti rizika u vezi s zapošljavanjem Andyja Coulsona, bivšeg urednika časopisa Vijesti iz svijeta, kao komunikacijski direktor Konzervativne stranke 2007. [74] To je bilo uprkos tome što je Coulson podnio ostavku na mjesto urednika zbog telefonskog hakovanja od strane izvjestitelja. Cameron je odlučila poslušati Murdochov savjet, uprkos upozorenjima potpredsjednika vlade Nicka Clegga, lorda Ashdowna i The Guardian. [75] Coulson je dao ostavku na svoju funkciju 2011. godine, a kasnije je uhapšen i ispitan zbog navoda o daljim kriminalnim aktivnostima u Vijesti iz svijeta, posebno skandal hakiranja telefona News International. Kao rezultat kasnijeg suđenja, Coulson je osuđen na 18 mjeseci zatvora. [76]

U junu 2016. Sunce podržao glasanje na referendumu o članstvu u Evropskoj uniji. Murdoch je rezultat Brexita nazvao "divnim", upoređujući odluku o izlasku iz EU sa "bijegom iz zatvora ... vani smo". [77]

U srpnju 2011., Murdoch je zajedno sa svojim najmlađim sinom Jamesom svjedočio pred britanskim parlamentarnim odborom u vezi sa hakiranjem telefona. U Velikoj Britaniji, njegovo medijsko carstvo našlo se na udaru kritika, dok su istražitelji ispitivali izvještaje o hakovanju telefona 2011. godine. [78]

14. jula 2011. Odbor za kulturu, medije i sport Donjeg doma poslao je poziv Murdochu, njegovom sinu Jamesu i njegovoj bivšoj izvršnoj direktorici Rebekah Brooks da svjedoče pred odborom pet dana kasnije. [79] Nakon početnog odbijanja, Murdochi su potvrdili da će doći, nakon što im je odbor uputio poziv parlamentu. [80] Dan prije odbora, web stranica publikacije News Corporation Sunce je hakiran, a na naslovnoj stranici objavljena je lažna priča u kojoj se tvrdi da je Murdoch umro. [81] Murdoch je opisao dan odbora "najskromniji dan u mom životu". Tvrdio je da od kada vodi globalni posao od 53.000 zaposlenih i to Vijesti iz svijeta je bio "samo 1%" od ovoga, on na kraju nije bio odgovoran za ono što se dogodilo u tabloidu. Dodao je da nije razmišljao o ostavci [82], te da on i drugi rukovodioci nisu bili potpuno svjesni hakiranja. [83] [84]

15. jula, Murdoch je prisustvovao privatnom sastanku u Londonu sa porodicom Milly Dowler, gdje se lično izvinio zbog hakovanja govorne pošte njihove ubijene kćeri od strane kompanije koju posjeduje. [85] [86] 16. i 17. jula News International je objavio dva izvinjenja na cijeloj stranici u mnogim britanskim nacionalnim novinama. Prvo izvinjenje bilo je u obliku pisma, koje je potpisao Murdoch, u kojem se izvinio zbog "ozbiljnih prekršaja" koji su se dogodili. Drugi je naslovljen "Ispravljanje onoga što je pošlo po zlu", i dao je više detalja o koracima koje je News International poduzela kako bi riješila zabrinutost javnosti. [86] Nakon optužbi, Murdoch je prihvatio ostavke Rebeke Brooks, voditeljice Murdochovih britanskih operacija, i Les Hintona, šefa Dow Jonesa koji je bio predsjednik Murdochove britanske novinske službe kada su se dogodile neke zloupotrebe. Obojica poriču bilo kakvo saznanje o bilo kakvim zločinima pod njihovom komandom. [87]

Dana 27. februara 2012, dan nakon prvog izdanja Sunce u nedelju kada je objavljena, zamjenica pomoćnika komesara Sue Akers obavijestila je istragu Leveson da policija istražuje "mrežu korumpiranih službenika" u sklopu svojih upita o hakiranju telefona i policijskoj korupciji. Rekla je da dokazi ukazuju na "kulturu ilegalnih plaćanja" na Sunce i da su ta plaćanja navodno izvršila Sunce bili ovlašteni na višem nivou. [88]

U svom svjedočenju 25. aprila, Murdoch nije porekao citat koji mu je pripisao njegov bivši urednik časopisa Sunday Times, Harold Evans: "Dajem upute svojim urednicima širom svijeta, zašto ne bih bio u Londonu?" [89] [90] 1. maja 2012. godine, Odbor za kulturu, medije i sport izdao je izvještaj u kojem se navodi da Murdoch "nije sposobna osoba za obavljanje uprave velike međunarodne kompanije". [91] [92]

Dana 3. jula 2013. godine web stranica Exaro i Vijesti 4. kanala prekinuo priču o tajnom snimanju. To je zabilježio Sunce novinari, a u njemu se može čuti i Murdoch kako im govori da je cijela istraga bila jedna velika gužva oko ničega, te da će se on ili njegovi nasljednici pobrinuti za sve novinare koji odu u zatvor. [93] Rekao je: "Zašto se policija ponaša na ovakav način? To je najveća istraga ikada, gotovo ništa." [94]

Murdoch je svoju prvu akviziciju u Sjedinjenim Državama obavio 1973. godine, kada je kupio San Antonio Express-Vijesti. 1974. Murdoch se preselio u New York, kako bi se proširio na američko tržište, međutim zadržao je interese u Australiji i Britaniji. Ubrzo nakon toga, osnovao je Star, tabloid supermarketa, a 1976. kupio je New York Post. [4] Dana 4. septembra 1985., Murdoch je postao naturalizirani građanin kako bi zadovoljio zakonski zahtjev da samo američkim državljanima bude dozvoljeno posjedovanje američkih televizijskih stanica.

U ožujku 1984. godine, Marvin Davis prodao je Marc Richu udio u 20th Century Foxu Murdochu za 250 miliona dolara zbog Richovih trgovinskih ugovora s Iranom, koje su tada sankcionirale SAD. Davis je kasnije odustao od ugovora s Murdochom o kupovini televizijskih stanica Metromedia Johna Klugea. [95] Rupert Murdoch je sam kupio stanice, bez Marvina Davisa, a kasnije je otkupio Davisov preostali udio u Foxu za 325 miliona dolara. [95] Šest televizijskih stanica u vlasništvu Metromedie činile su jezgro Fox Broadcasting Company, osnovane 9. oktobra 1986. godine, koja je kasnije imala veliki uspjeh sa programima, uključujući The Simpsons i Dosjei X. [4]

1986. Murdoch je kupio Misty Mountain, kuću dizajniranu od Wallace Neffa na Angelo Driveu na Beverly Hillsu. Kuća je bila bivša rezidencija Julesa C. Steina. Murdoch je kuću prodao svom sinu Jamesu 2018. [96]

U Australiji je 1987. godine kupio The Herald and Weekly Times Ltd., kompaniju kojom je nekada upravljao njegov otac. Fox 20th Century Fox Ruperta Murdocha otkupio je preostalu imovinu Televizije s četiri zvjezdice iz kompaktnog videa Ronalda Perelmana 1996. [97] Većinu biblioteke programa Televizije četiri zvjezdice danas kontrolira Televizija 20th Century Fox. [98] [99] [100] Nakon Murdochovih brojnih otkupa tokom doba otkupa osamdesetih, News Corporation je podigla finansijske dugove od 7 milijardi dolara (mnogo od Sky TV -a u Velikoj Britaniji), uprkos brojnoj imovini koju je držao NewsCorp . [4] Visoki nivoi duga naveli su Murdocha da proda mnoge interese američkih časopisa koje je stekao sredinom 1980-ih.

Godine 1993., Murdochova Fox Network je ekskluzivno pratila Nacionalnu fudbalsku konferenciju (NFC) Nacionalne fudbalske lige (NFL) sa CBS -a i povećala program na sedam dana u sedmici. [101] Godine 1995. Fox je postao predmet nadzora Federalne komisije za komunikacije (FCC), kada se tvrdilo da je australijska baza News Ltd. -a učinila Murdochovo vlasništvo nad Foxom nezakonitim. Međutim, FCC je presudio u korist Murdocha, navodeći da je njegovo vlasništvo nad Foxom u najboljem interesu javnosti. Iste godine Murdoch je najavio ugovor s MCI Communications o razvoju velike web stranice i časopisa za vijesti, Nedeljni standard. Iste godine, News Corporation pokrenula je Foxtel pay televizijsku mrežu u Australiji u partnerstvu sa Telstrom. 1996. godine Murdoch je odlučio ući na tržište kabelskih vijesti sa Fox News Channelom, 24-satnom kabelskom informativnom stanicom. Studije o ocjenama objavljene 2009. pokazale su da je mreža bila odgovorna za devet od deset najboljih programa u kategoriji "Cable News" u to vrijeme. [102] Rupert Murdoch i Ted Turner (osnivač i bivši vlasnik CNN-a) su dugogodišnji rivali. [103] Krajem 2003., Murdoch je od General Motors -a za 6 milijardi dolara (USD) kupio 34% udjela u Hughes Electronics, operateru najvećeg američkog satelitskog TV sistema, DirecTV. [32] Njegov filmski studio Fox imao je globalne hitove Titanic i Avatar. [104]

Godine 2004. Murdoch je najavio da seli sjedište News Corporation iz Adelaidea u Australiji u Sjedinjene Države. Odabir sjedišta u SAD-u osmišljen je kako bi se osiguralo da američki menadžeri fondova mogu kupiti dionice kompanije, budući da su mnogi odlučili da ne kupuju dionice kompanija koje nisu iz SAD-a. [105]

Dana 20. jula 2005., News Corporation je kupila Intermix Media Inc., koja je držala Myspace, Imagine Games Network i druge web stranice na temu društvenih mreža, za 580 miliona USD, što je Murdocha učinilo glavnim igračem u brizi o mrežnim medijima. [106] U junu 2011. prodala je Myspace za 35 miliona USD. [107] Dana 11. septembra 2005., News Corporation je objavila da će kupiti IGN Entertainment za 650 miliona dolara (USD). [108]

U svibnju 2007. Murdoch je dao ponudu od 5 milijardi dolara za kupnju Dow Jones & amp Company. U to vrijeme je porodica Bancroft, koja je 105 godina bila vlasnica Dow Jones & amp Company i kontrolisala 64% dionica u tom trenutku, odbila ponudu. Kasnije je porodica Bancroft potvrdila spremnost da razmotri prodaju. Osim Murdocha, Associated Press je izvijestio da su među ostalim zainteresiranim stranama magnat supermarketa Ron Burkle i internetski poduzetnik Brad Greenspan. [109] 2007. Murdoch je kupio Dow Jones & amp Company, [110] [111] koja mu je dala takve publikacije kao The Wall Street Journal, Barron's Magazine, the Ekonomski pregled Dalekog istoka (sa sjedištem u Hong Kongu) i SmartMoney. [112]

U lipnju 2014. godine, Murdoch's 21st Century Fox ponudio je Time Warner u iznosu od 85 USD po dionici u dionicama i gotovini (ukupno 80 milijardi USD), što je upravni odbor Time Warnera odbio u julu. Warnerova CNN jedinica bila bi prodana kako bi se olakšala kupovina zbog antimonopolskih pitanja. [113] Dana 5. avgusta 2014. kompanija je objavila da je povukla ponudu za Time Warner i rekla da će potrošiti 6 milijardi dolara na otkup vlastitih dionica u narednih 12 mjeseci. [114]

Murdoch je 2015. godine napustio mjesto izvršnog direktora kompanije 21st Century Fox, ali je nastavio biti vlasnik kompanije sve dok je 2019. nije kupio Disney. [115] [116] [117] [118] Određen je niz televizijskih emitera Fox Corporation prije akvizicije i dalje su u vlasništvu Murdocha. Ovo uključuje Fox News, čiji je Murdoch vršio dužnost izvršnog direktora od 2016. do 2019. godine, nakon ostavke Rogera Ailesa zbog optužbi za seksualno uznemiravanje. [119] [120]

Političke aktivnosti u Sjedinjenim Državama

McKnight (2010) identificira četiri karakteristike svog medijskog djelovanja: ideologija slobodnog tržišta ujedinjeni stavovi o pitanjima globalnih uredničkih sastanaka javne politike i protivljenje liberalnoj pristranosti u drugim javnim medijima. [121]

In The New Yorker, Ken Auletta piše da se Murdochova podrška Edwardu I. Kochu dok se kandidirao za gradonačelnika New Yorka "prelila na novinske stranice Posta, pri čemu je list redovito objavljivao sjajne priče o Kochu, a ponekad i divljačke priče o njegova četiri glavna protivnika" . " [122]

Prema The New York Times, Predizborni tim Ronalda Reagana zaslužan je za Murdocha i Post za pobjedu u New Yorku 1980. na predsjedničkim izborima u Sjedinjenim Državama. [17] Reagan je kasnije "odustao od zabrane posjedovanja televizijske stanice i novina na istom tržištu", dopuštajući Murdochu da nastavi kontrolirati New York Post i Bostonski glasnik dok se širi na televiziju.

Dana 8. maja 2006. godine Financial Times izvijestio je da će Murdoch biti domaćin prikupljanja sredstava za predizbornu kampanju senatora Hillary Clinton (D-New York). [123] U intervjuu s Waltom Mossbergom 2008., Murdocha su pitali ima li on "ikakve veze s New York Post je podržao Baracka Obamu na izborima za demokratske izbore. "Bez oklijevanja, Murdoch je odgovorio," Da. On je rok zvezda. Fantastično je. Sviđa mi se šta govori o obrazovanju. Mislim da neće osvojiti Floridu [. ] ali će pobijediti u Ohiju i na izborima. Jedva čekam da ga upoznam. Želim vidjeti hoće li prošetati. "[124] [125]

2010. godine News Corporation dala je 1 milion dolara Udruženju republikanskih guvernera i 1 milion dolara Privrednoj komori SAD -a. [126] [127] [128] Murdoch je također bio član upravnog odbora libertarijanskog Cato instituta. [129] Murdoch je također pristalica Zakona o zaustavljanju piratstva na mreži i Zakona o zaštiti intelektualnog vlasništva. [130]

Zabilježeno je da je Murdoch 2011. zagovarao otvoreniju imigracijsku politiku u zapadnim zemljama općenito. [131] U Sjedinjenim Državama, Murdoch i izvršni direktori nekoliko velikih korporacija, uključujući Hewlett-Packard, Boeing i Disney pridružili su se gradonačelniku New Yorka Michaelu Bloombergu kako bi formirali Partnerstvo za novu američku ekonomiju kako bi se zalagali "za imigracijsku reformu-uključujući put do pravnog statusa za sve ilegalne strance koji se sada nalaze u Sjedinjenim Državama ". [132] Koalicija, koja odražava stavove Murdocha i Bloomberga, također se zalaže za značajno povećanje legalne imigracije u Sjedinjene Države kao sredstvo za jačanje trome američke ekonomije i smanjenje nezaposlenosti. Propisi imigracione politike Partnerstva značajno su slični propisima Cato instituta i Privredne komore Sjedinjenih Država - a oba je Murdoch podržavao u prošlosti. [133]

The Wall Street Journal urednička se stranica na sličan način zalagala za povećanje legalne imigracije, za razliku od ustrajnog stava protiv imigracije Murdochovih britanskih novina, Sunce. [134] Dana 5. septembra 2010. godine, Murdoch je svjedočio pred Pododborom Predstavničkog doma za imigraciju, državljanstvo, izbjeglice, graničnu sigurnost i članstvo u međunarodnom pravu o "ulozi imigracije u jačanju američke ekonomije". U svom svjedočenju Murdoch je pozvao na okončanje masovnih deportacija i podržao plan "sveobuhvatne reforme imigracije" koji bi uključivao put do državljanstva za sve ilegalne imigrante. [132]

Na predsjedničkim izborima u SAD -u 2012. godine, Murdoch je kritizirao kompetentnost tima Mitta Romneya, ali je ipak snažno podržavao republikansku pobjedu, tvitovanjem: "Naravno da želim da on [Romney] pobijedi, spasi nas od socijalizma itd." [135]

U listopadu 2015., Murdoch je izazvao kontroverze kada je pohvalio republikanskog predsjedničkog kandidata Bena Carsona i spomenuo predsjednika Baracka Obamu, tweetajući: "Ben i Candy Carson su sjajni. Što je s pravim crnim predsjednikom koji može ispravno riješiti rasnu podjelu? I još mnogo toga." [136] Nakon čega se izvinio, tvitovanjem, "Izvinite! Nije uvreda. Mislio sam da su oba muškarca šarmantna." [137]

Tokom mandata Donalda Trumpa na mjestu predsjednika SAD -a, Murdoch mu je pružao podršku kroz vijesti objavljene u njegovom medijskom carstvu, uključujući i Fox News. [138] Početkom 2018. Mohammad bin Salman, prijestolonasljednik i de facto vladar Saudijske Arabije, imao je intimnu večeru na Murdochovom imanju Bel Air u Los Angelesu. [139]

Murdoch snažno podržava Izrael i njegovu unutrašnju politiku. [140] U oktobru 2010. godine, Liga za borbu protiv klevete u New Yorku uručila je Murdochu međunarodnu nagradu za liderstvo "za njegovu čvrstu podršku Izraelu i njegovu predanost promicanju poštovanja i istupanju protiv antisemitizma". [141] [142] Međutim, u aprilu 2021. godine, u pismu Lachlanu Murdochu, njegov direktor Jonathan Greenblatt napisao je da ADL više neće dodjeljivati ​​takvu nagradu svom ocu. Ovo je bilo u neposrednom kontekstu optužbi koje je ADL uputio protiv voditelja Fox News -a Tuckera Carlsona i njegovog očiglednog zagovaranja teorije zamjene Whitea. [143]

Murdoch posjeduje kontrolni udio u Sky Italia, provajdera satelitske televizije u Italiji. [144] Murdochovi poslovni interesi u Italiji izvor su sukoba od njihovog početka. [144] 2010. godine Murdoch je dobio medijski spor sa tadašnjim talijanskim premijerom Silviom Berlusconijem. Sudija je presudio medijskom ogranku tadašnjeg premijera Mediaset spriječio talijansku jedinicu News Corporation, Sky Italia, da kupuje oglase na svojim televizijskim mrežama. [145]

U novembru 1986. News Corporation je kupila 35% udjela u South China Morning Post grupacije za oko 105 miliona USD. U to je vrijeme SCMP grupa bila dioničko društvo, a bila je u vlasništvu HSBC-a, Hutchison Whampoe i Dow Jones & amp Company. [146] U prosincu 1986., Dow Jones & amp Company ponudila je News Corporation -u da proda oko 19% udjela u vlasništvu SCMP -a za 57,2 miliona USD [147], a do 1987. News Corporation je dovršila potpuno preuzimanje. [148] U septembru 1993., News Corporation se složila prodati 34,9% udjela u SCMP -u Kerry Media Roberta Kuoka za 349 miliona USD. [149] Godine 1994. News Corporation je prodala preostalih 15,1% udjela u SCMP -u MUI Grupi, prodavši hongkonške novine. [150] [ potreban bolji izvor ]

U junu 1993., News Corporation je pokušala steći 22% udjela u TVB -u, zemaljskoj televizijskoj postaji u Hong Kongu, za oko 237 miliona dolara [151], ali je Murdochova kompanija odustala jer vlada Hong Konga nije htjela umanjiti propise u pogledu stranih vlasništvo nad radiodifuznim kompanijama. [152]

Godine 1993. News Corporation je kupila Star TV (preimenovana u Star 2001.), hongkonšku kompaniju na čelu s Richardom Lijem [152] iz Hutchison Whampoe za milijardu dolara (Souchou, 2000: 28), a zatim je za nju otvorila urede širom Asia. Dogovor je omogućio News International -u da emituje iz Hong Konga u Indiju, Kinu, Japan i preko trideset drugih zemalja Azije, postavši jedna od najvećih satelitskih televizijskih mreža na istoku. [4] Međutim, dogovor nije uspio kako je Murdoch planirao, jer mu je kineska vlada postavila ograničenja koja su je spriječila da dosegne veći dio Kine.

Godine 2009. News Corporation je reorganizirala Star, a neki od ovih aranžmana su bili da su prvobitne operacije kompanije u istočnoj Aziji, jugoistočnoj Aziji i na Bliskom istoku bile integrirane u Fox International Channels, a Star India je izdvojena (ali još uvijek u okviru News Corporation). [153] [154] [155]

Residence

Godine 2003. Murdoch je kupio "Rosehearty", kuću sa 11 spavaćih soba na imanju od 5 hektara na obali u Centre Islandu u New Yorku. [156] U maju 2013. godine kupio je imanje Moraga, imanje, vinograd i vinariju u Bel Airu, Los Angeles, Kalifornija. [157] [158] [159] Godine 2019., Murdoch i njegova nova supruga Jerry Hall kupili su Holmwood, kuću i imanje iz 18. stoljeća u engleskom selu Binfield Heath, oko 6,4 km sjeveroistočno od Readinga. [160]

Krajem 2020., za vrijeme pandemije COVID-19, objavljeno je da su Murdoch i Hall bili u izolaciji u svom domu na Binfield Heathu veći dio godine. Prvu vakcinu protiv COVID-19 primio je 16. decembra u obližnjem Henley-on-Thames-u. [161]

Brakovi

1956., Murdoch se oženio Patricia Booker, bivšom prodavačicom i stjuardesom iz Melbournea, koji je 1958. godine dobio jedino dijete Prudence [162] [163] Razveli su se 1967. [164]

1967. godine, Murdoch se oženio Annom Mann (rođenom Torv), [162] kadetskom novinarkom škotskog porijekla koja je radila za njegove novine u Sydneyu The Daily Telegraph. [164] U siječnju 1998., tri mjeseca prije objave da se odvojio od Ane, rimokatoličke vjeroispovijesti, Murdoch je proglašen vitezom za zapovjednika reda Svetog Grgura Velikog (KSG), papinske časti koju je dodijelio papa Ivan Pavao II. [165] Iako je Murdoch često prisustvovao misi s Torvom, nikada nije prešao na katoličanstvo. [166] [167] Torv i Murdoch su imali troje djece: Elisabeth Murdoch (rođena u Sydneyu, Australija 22. avgusta 1968.), Lachlan Murdoch (rođena u Londonu, Velika Britanija 8. septembra 1971.) i James Murdoch (rođen u Londonu, 13. decembar 1972). [162] [163] Murdochove kompanije objavile su dva romana njegove tadašnje supruge: Porodicni posao (1988) i Usklađivanje (1991.), obje se smatraju publikacijama za taštinu. [ potreban citat ] Razveli su se u junu 1999. Anna Murdoch primila je nagodbu od 1,2 milijarde USD imovine. [168]

Dana 25. juna 1999., 17 dana nakon razvoda od svoje druge supruge, Murdoch, koja je tada imala 68 godina, oženio se Wendi Deng, rođene Kineskinje. [169] Imala je 30 godina, nedavno je diplomirala na Yale školi za menadžment i novoimenovana je potpredsjednica njegove televizije STAR. Murdoch je s njom imao dvije kćerke: Grace (rođena 2001) i Chloe (rođena 2003). Murdoch ima ukupno šestero djece i djed je trinaestoro unučadi. [170] Pred kraj braka s Wendi, glasine o mogućoj vezi s kineskim obavještajnim službama postale su problematične za njihovu vezu. [171] [172] Dana 13. juna 2013, glasnogovornik News Corporation -a potvrdio je da je Murdoch podnio zahtjev za razvod od Denga u New Yorku, SAD [173] [174] Prema riječima glasnogovornika, brak je nepovratno raskinut više od šest mjeseci. [175] Murdoch je također okončao svoje dugogodišnje prijateljstvo s Tonyjem Blairom nakon što ga je posumnjao da je imao vezu s Dengom dok su još bili u braku. [176]

Murdoch je 11. januara 2016. godine u obavijesti objavio The Times novine. [177] 4. marta 2016., Murdoch, tjedan dana prije 85. rođendana, i 59-godišnja Hall vjenčali su se u Londonu, u Spencer Houseu ovo je četvrti Murdochov brak. [178]

Djeca

Murdoch ima šestero djece. [179] Njegovo najstarije dijete, Prudence MacLeod, imenovano je 28. januara 2011. u upravni odbor Times Newspapers Ltd -a, dio News International -a, koji objavljuje The Times i Sunday Times. [180] Murdochov stariji sin Lachlan, bivši zamjenik glavnog operativnog direktora u News Corporation i izdavač New York Post, bio je Murdochov nasljednik prije nego što je krajem jula 2005. dao ostavku na izvršnu funkciju u globalnoj medijskoj kompaniji. [179] Lachlanov odlazak ostavio je Jamesa Murdocha, izvršnog direktora satelitske televizijske službe British Sky Broadcasting od novembra 2003. kao jedinog Murdochovog sina još uvijek direktno uključen u poslovanje kompanije, iako je Lachlan pristao ostati u upravnom odboru News Corporation. [181]

Nakon što su 1993. godine završili Vassar College [182] i oženili se sa razrednim kolegom Elkinom Kwesi Pianimom (sinom ganskog finansijskog i političkog moćnika Kwame Pianima) [182], Murdochova kći Elisabeth i njen suprug kupili su par televizijskih stanica povezanih s NBC-om u Kaliforniji, KSBW i KSBY, sa zajmom od 35 miliona dolara koji je dao njen otac. Brzim reorganizovanjem i ponovnom prodajom sa profitom od 12 miliona dolara 1995. godine, Elisabeth se pojavila kao neočekivana suparnica svojoj braći za eventualno vođstvo izdavačke dinastije. No, nakon razvoda od Pianima 1998. i javne svađe sa dodijeljenim mentorom Samom Chisholmom na BSkyB -u, sama se izborila za televizijskog i filmskog producenta u Londonu. Od tada je postigla nezavisan uspjeh, zajedno sa svojim drugim suprugom, Matthewom Freudom, praunukom Sigmunda Freuda, kojeg je upoznala 1997. godine i udala se 2001. [182]

Nije poznato koliko će Murdoch ostati na mjestu direktora News Corporation. Neko vrijeme američki poduzetnik za kabelsku televiziju John Malone bio je drugi po veličini dioničar s pravom glasa u News Corporation-u, nakon samog Murdocha, potencijalno podrivajući kontrolu nad porodicom. 2007. kompanija je objavila da će prodati određenu imovinu i dati novac Maloneovoj kompaniji u zamjenu za njene dionice. Godine 2007. kompanija je izdala dionice za glasanje Murdochove starije djece. [183]

Murdoch ima dvoje djece s Wendi Deng: Grace (rođena New York, novembar 2001.) [24] i Chloe (rođena New York, juli 2003.). [163] [164] Otkriveno je u septembru 2011. da je Tony Blair Gracein kum. [184] Prijavljeno je da postoji napetost između Murdocha i njegove najstarije djece zbog uvjeta povjerenja koje drži porodični 28,5% udjela u News Corporation, procijenjeno 2005. godine na oko 6,1 milijardu dolara. Pod povjerenjem, njegova djeca Wendi Deng sudjeluju u prihodima od dionica, ali nemaju pravo glasa niti kontrolu nad dionicama. Glasovna prava u dionicama podijeljena su 50/50 između Murdocha s jedne strane i njegove djece iz prva dva braka. Murdochove glasačke privilegije nisu prenosive, ali će isteći nakon njegove smrti, a dionice će tada kontrolirati isključivo njegova djeca iz prethodnih brakova, iako će njihova polubraća i sestre nastaviti ostvarivati ​​svoj dio prihoda od toga. Murdochova je želja da Dengovoj djeci da svoju mjeru kontrole nad dionicama proporcionalno njihovom financijskom interesu (što bi značilo da će, ako Murdoch umre dok je barem jedno dijete maloljetno, Deng to primijeniti) kontrola). Čini se da on nema jake pravne osnove da ospori sadašnji aranžman, a za bivšu suprugu Anna i njihovo troje djece kaže se da su snažno otporni na bilo kakvu takvu promjenu. [185]

Murdoch i suparnički novinski i izdavački magnat Robert Maxwell tanko su izmišljeni kao "Keith Townsend" i "Richard Armstrong" u Četvrto imanje britanskog romanopisca i bivšeg poslanika Jeffreyja Archera. [186]

Mardoka su predstavili:

    u mini seriji 1991 Prodaja Hitlera u parodiji na To je divan život u televizijskoj emisiji Little Fry & amp Laurie u filmu Crno-bjelo
  • Paul Elder ušao The Late Shift
  • Na sebi The Simpsons, prvo u "Nedjelja, Cruddy Sunday", a kasnije u "Judge Me Tender" [187] u 2-dijelnoj mini seriji Power Games u mini seriji 2019 Najglasniji glas u Bomba u dvije britanske humoristične TV serije: Emisija Tracey Ullman i Tracey Breaks the News.

Nagađalo se da će lik Elliota Carvera, globalnog medijskog magnata i glavnog negativca u filmu o Jamesu Bondu 1997. godine Sutra nikad ne umire, temelji se na Murdochu. Scenarist filma, Bruce Feirstein, izjavio je da je Carver zapravo inspiriran britanskim novinarskim magnatom Robertom Maxwellom, koji je bio jedan od Murdochovih rivala. [188]

Kad god bubnjar i vodeći pjevač grupe Eagles Don Henley izvede svoje solo izdanje iz 1981. "Dirty Laundry", koje izravno kritizira ono što Henley vidi kao vijest koja favorizira stil i senzacionalizam u odnosu na suštinu i odgovarajuće novinarstvo, on kaže da bi se "želio posvetiti" ova pjesma gospodinu Rupertu Murdochu. " [189]

U filmu iz 1997 Žestoka stvorenja, šef lika Rod McCain (inicijali R. M.), hobotnice Octopus Inc. vjerojatno je napravljen po uzoru na Murdocha. [190]

Godine 1999. TBS kanal u vlasništvu Teda Turnera emitirao je originalni sitcom, Chimp Channel. Ovo je uključivalo simijansku glumačku ekipu i ulogu australijskog TV veterana po imenu Harry Waller. Lik je opisan kao "samoupravljeni gazilioner sa poslovnim interesima u raznim oblastima. On posjeduje novine, hotelske lance, sportske franšize i genetske tehnologije, kao i svima omiljeni kabelski TV kanal, The Chimp Channel". Smatra se da je Waller parodija na Murdocha, dugogodišnjeg Turnerovog rivala. [191]

Film je 2004. godine Outfoxed uključivalo je mnogo intervjua u kojima se Fox News optužuje da vrši pritisak na novinare da prijave samo jednu stranu vijesti, kako bi utjecali na politička mišljenja gledalaca. [192]

Satirična emisija 2012. godine Hacks, emitovano na britanskom kanalu 4, napravilo je očigledna poređenja sa Murdoch -om koristeći izmišljeni lik "Stanhope Feast", kojeg je prikazao Michael Kitchen, kao i druge centralne ličnosti u skandalu oko hakovanja telefona. [193]

Film iz 2013 Voditelj 2: Legenda se nastavlja prikazuje australski lik inspiriran Rupertom Murdochom koji posjeduje kabelski televizijski kanal. [194] [195]

U romanu Dunbar by Edward St Aubyn, istoimeni glavni lik barem je djelomično inspiriran Murdochom. [196]

Murdoch je bio dio inspiracije za Logana Roya, protagonista TV emisije Uspjeh, kojeg glumi Brian Cox. [197]

Murdocha glumi Malcolm McDowell u filmu 2019 Bomba.

Prema Forbes na popisu svjetskih milijardera u stvarnom vremenu, Murdoch je 34. najbogatija osoba u SAD -u i 96. najbogatija osoba na svijetu, s neto vrijednošću od 13,1 milijardu USD od februara 2017. [198] 2016. godine, Forbes rangirao "Rupert Murdoch & amp Family" kao 35. najmoćniju osobu na svijetu. [199] Kasnije, 2019. godine, porodica Rupert Murdoch & amp je rangirana na 52. mjestu Forbesove godišnje liste svjetskih milijardera. [200]

U kolovozu 2013. Terry Flew, profesor medija i komunikacija na Queensland University of Technology, napisao je članak za Razgovor publikaciji u kojoj je istraživao tvrdnju bivšeg australijskog premijera Kevina Rudda da je Murdoch 2011. godine posjedovao 70% australskih novina. Flewov članak pokazao je da je News Corp Australia 2011. godine posjedovao 23% nacionalnih novina, prema Finkelstein Review of Media i Uredba o medijima, ali u vrijeme objavljivanja članka naslovi korporacije činili su 59% prodaje svih dnevnih novina, sa sedmičnom prodajom od 17,3 miliona primjeraka. [201]

U vezi s Murdochovim svjedočenjem o Levesonovoj istrazi "o etici britanske štampe", urednik Newsweek International, Tunku Varadarajan, nazvao ga je "čovjekom čije je ime sinonim za neetičke novine". [202]

List Corp News je optužen da podržava kampanju australijske liberalne vlade i utiče na javno mnjenje tokom saveznih izbora 2013. godine. Nakon objave pobjede Liberalne partije na izborima, Murdoch je na Twitteru napisao: "Aust. Izborna javnost bolesna od radnika u javnom sektoru i lažnih prevaranata socijalne zaštite koji isisavaju život iz ekonomije. Ostale nacije slijede na vrijeme." [203]

U novembru 2015, bivši australijski premijer Tony Abbott rekao je da je Murdoch "vjerovatno imao veći utjecaj na svijet od bilo kojeg drugog živog Australijanca". [204]

Krajem 2015. The Wall Street Journal novinar John Carreyrou započeo je seriju istraživačkih članaka o Theranosu, pokretaču za testiranje krvi koji je osnovala Elizabeth Holmes, koji je doveo u pitanje njegovu tvrdnju da može izvesti širok raspon laboratorijskih testova iz malog uzorka krvi iz uboda prsta. [205] [206] [207] Holmes se obratio Murdochu, čije medijsko carstvo uključuje Carreyrouovog poslodavca, The Wall Street Journal, da ubije priču. Murdoch, koji je 2015. postao najveći ulagač u Theranos kao rezultat injekcije od 125 miliona dolara, odbio je Holmesov zahtjev rekavši da "vjeruje urednicima lista da će stvar riješiti pošteno". [208] [209]


Keith/Traylor Papers (gđa. 15)

Prepiska i fotografije iz porodice Charlesa Wesleyja Traylora iz Columbusa, uključujući robski dokument iz 1856. godine i rani program mature u srednjoj školi Columbus. Mnogi dokumenti u zbirci pretrpjeli su oštećenja u požaru. Zbirku je biblioteci u fazama donirao James L. Keith.

Potvrda o školarini Akademije Colorado, 1890 (1-1)

Program mature u srednjoj školi Columbus, 1895 (1-24)

Računi J. C. Traylora, 1884-1886 (1-2)

Potvrde o trgovini Charles Traylor, 1885 (1-17)

Takti i drugi dokumenti u vezi sa zemljištem (1-22, 1-23)

Traylor House, izjave u vezi požara 1886. (1-19)

Traylor House, ponuda za kupnju od Arthura J. Willrodta, 1966. (1-20)

Traylor House, prepiska o njenoj istoriji sa Lee Nesbitt, 1973. (1-20)

Ponuda za iznajmljivanje robova od strane George L. Perry, 1856 (1-21)

Potvrde kompanije Columbus Gin and Milling Company, 1912, 1917 (1-21)

Zajam Charles Traylor-u od First State Bank, Columbus, 1924 (1-21)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, 10. juna 1885. (1-3)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, nepoznat datum (1-4)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, nepoznat datum (1-5)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, nepoznat datum (1-6)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, nepoznat datum (1-7)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, 30. maja 1884. (1-8)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, 20. juna 1884. (1-9)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, nepoznat datum (1-10)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, 29. jula 1884. (1-11)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, 9. avgusta 1884. (1-12)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, 25. avgusta 1884. (1-13)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, 27. oktobra 1884. (1-14)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, nepoznat datum (1-15)

J. C. Traylor Charlesu Trayloru, 25. jula 1885. (1-16)

Charles Traylor do Maude Schultz, 19. aprila 1911. (1-18)

Charles Traylor do Maude Schultz, 3. juna 1911. (1-18)

Charles Traylor-Maude Schultz, 29. novembra 1911. (1-18)

Charles Traylor-Maude Schultz, 5. januara 1912. (1-18)

Fotografije pod brojevima 00433 do 00436, 00705 do 00722, 04090 do 04150 i asimilirane u zbirku fotografija


Wilkinson-Keith Family Papers

Dokumenti porodice Wilkinson-Keith sastoje se od prepiske i drugih dokumenata između porodica Wilkinson, Keith, Siegling, Haskell i Marshall i njihovih prijatelja koji datiraju od 1785. do 1920. Većina prepiske datira od 1820. do 1890. godine, od kojih veliki dio bilježi iskustva Willisa Keitha kao vojnika Konfederacije 1862-1863.

Prepiska Antebellum raspravlja o požarima u Charlestonu, velikim detaljima o porodičnim bolestima i njihovom liječenju, životu na plantažama (tačnije, uništavanju/izdržljivosti usjeva i liječenju robova) i općim detaljima o svakodnevnom životu. Prepiska iz doba građanskog rata uglavnom se bavi bitkama i glasinama o bitkama, opisima vojnih priprema i blokada, vrijednošću konfederacijske valute, dugom i porodičnim bolestima. U prepisci Willisa Keitha raspravlja se o njegovim iskustvima u određenim bitkama, gubitku trupa, utiscima o ratu od njegovog pratljivog roba Pariza i robova njegovih drugova, raspitivanjima o životu kod kuće i nekim političkim promišljanjima i mišljenjima o Konfederaciji.

Prepiska nakon građanskog rata sastoji se uglavnom od komunikacije između Aleksandra Marshalla i njegove supruge Magdalen Elizabeth Keith. U ovoj prepisci raspravlja se o mnogim putovanjima uz i niz istočnu obalu, raznim problemima s putovanjem, financijskim pitanjima i potresu u Charlestonu 1886. godine.

Osim prepiske, porodični radovi Wilkinson-Keith-a sadrže niz dnevnika i drugih raznih dokumenata. Postoji bilježnica (bez datuma) koja se koristi za „kuhanje“ i pripada Elizabeth M. Marshall, supruzi velečasnog Alexa W. Marshalla, album šarenih slika iz knjiga priča koje vjerojatno pripadaju tetki Nan Keith [Marshall] iz 1964., štampani dnevnik Rev. Isaac Chanler (1700-1749) s dodatnim bilješkama iz 1920., dnevnik Anna B. Wilkinson (1834), dva dnevnika Magdalen E. Keith (1865-1869 i 1868) i pamflet pod naslovom „Medicinski službenik Konfederacije na terenu . ”

Ostali razni dokumenti u zbirci uključuju telegrafe, pravne dokumente i genealoške podatke sa porodičnim stablom porodica Wilkinson, Keith, Siegling, Haskell i Marshall.

O porodici

Porodice Wilkinson i Keith spojile su se 1831. kada se velečasni Paul Trapier Keith (rođen 1801.) oženio Anom Bellom Wilkinson (1809.-1884.). Trapier (s majčine strane) i Keith porodice živjele su u području Georgetowna još dosta prije rata za nezavisnost. Prepiska u ovoj zbirci se sastoji od prepiske Anne Belle sa njenim roditeljima, Eleanorom Withers Wilkinson i dr. Willis Wilkinson (rođena oko 1780), i njenom braćom i sestrama, Williamom, Sarah, Mary Wilkinson Memminger i Virginia Wilkinson Belin . Kasnija prepiska uključuje pisma njenih sinova i kćeri, Willis Wilkinson Keith (1839-1885), koja je služila u vojsci Konfederacije, dr. Johna Alexandera Wilkinsona (1849-1901), Magdalen Elizabeth Wilkinson ("Maddie", 1845-1919), Mary Pauline Wilkinson ("Mimmie") i Paul Trapier Keith.

1868. Magdalen Elizabeth Keith udala se za Aleksandra Washington Marshalla (1845-1906). Većina prepiske nakon građanskog rata vodi se između ovog para, a neka kasnija pisma potiču od njihove male djece.


Saznajte više o:

  • Oci osnivači koji su potpisali Deklaraciju o nezavisnosti
  • Oci osnivači koji su potpisali Ustav, njegov rad i program grantova

Priča o nevoljnom prihvatanju Georgea Washingtona da se kandiduje za prvog predsjednika nove nacije ispričana je s velikim elanom u novoj biografiji Rona Chernowa, Washington: Život, i iako je dobro poznato, ovo kolebanje nalik Hamletu od strane Washingtona oživljava potpuno kroz riječi učesnika. Zabeležen u pismima iz Vašingtona i iz njega, njegovu uznemirenost i kolebanje oko predsedavanja često je prožeto izvesnim temeljnim ponosom što su ga tako često i tako snažno pitali.

Chernow je mogao detaljno opisati Washington -ovu dilemu okrenuvši se Washington -ovim dokumentima, koji su godinama prikupljani i korišteni od strane historičara za pisanje biografija. Sada će Washington -ovi radovi, zajedno s dokumentima još pet njegovih suvremenih očeva utemeljitelja, uskoro biti slobodno dostupni putem interneta kao rezultat tekućeg projekta koji sponzorira Nacionalna komisija za povijesne publikacije i zapise (NHPRC), uz snažnu podršku Kongresa.

Obimna pisma, dnevnici i papiri koje vodi Washington nude iz prve ruke prikaz ne samo njegove borbe oko pitanja predsjedništva, već gotovo svih aspekata njegovog života od mladosti do napada u Francuskom i Indijskom ratu, stvaranja Mount Vernona, njegovo vođstvo kontinentalnom vojskom, njegovo predsjedavanje Ustavnom konvencijom i godine kao prvi predsjednik.

Kao i mnogi vlasnici nekretnina i državnici iz 18. stoljeća, Washington je pomno vodio evidenciju o svom poslovnom, profesionalnom i privatnom životu, a ti su povijesni dokumenti primarni izvorni materijal za naše razumijevanje tih dalekih vremena i događaja. Chernow priznaje, u svojoj knjizi, svoj dug prema tim primarnim izvornim materijalima:

George Washington samo je jedan od očeva osnivača čiji je život tako detaljno dokumentiran. Urednički tim na Univerzitetu Virginia također radi na opsežnom izdanju Dokumenti Jamesa Madisona, iako je prvih 10 svezaka uređeno na Univerzitetu u Chicagu. Papiri Johna Adamsa trenutno objavljuje Harvard University Press sa uredničkim radom u Historijskom društvu Massachusetts.

Univerzitet Princeton dom je većine Radovi Thomasa Jeffersona, i 1999. godine, dio posla preuzela je Thomas Jefferson Foundation u Monticellu i započela Papiri Thomasa Jeffersona: Serija za penzionisanje. Radovi Benjamina Franklina osnovan je 1954. godine pod zajedničkim pokroviteljstvom Univerziteta Yale i Američkog filozofskog društva. Između 1961. i 1987. godine, Columbia University Press objavila je kompletno izdanje od 27 svezaka Dokumenti Aleksandra Hamiltona.

Sve u svemu, postoji 242 toma ovih dokumentarnih izdanja u štampi, a svaki tom sadrži stotine dokumenata poslanih državnicima i od njih, uključujući pisma, dnevnike i zapise u časopisima, publikacije (kao što su Federalistički radovi u Hamiltonovom izdanju) urednički eseji koji uvode odabir dokumenata i daju povijesne napomene o kontekstu pojašnjavajući značaj i značenje pojedinih stavki i opsežne indekse za svaki tom i za čitavu seriju.

Sami radovi su izvučeni iz originala i kopija originala koji se nalaze u Nacionalnom arhivu, Kongresnoj biblioteci i doslovno u stotinama arhiva, javnih i privatnih, širom Sjedinjenih Država i svijeta.

Nakon što su kopije sastavljene i raspoređene po hronološkom redoslijedu, urednički timovi započeli su zadatak dešifriranja, tumačenja i prepisivanja rukom pisanih dokumenata. Svaka transkripcija se provjerava u odnosu na original, riječima jednog urednika, "red po red, riječ po riječ, slovo po slovo." Ova pažnja posvećena tačnosti osigurava da konačne transkripcije odražavaju najverljivije verzije originala.

Sljedeća faza u procesu je anotiranje - identificiranje značajnih dopisnika, tema i događaja o kojima se raspravlja i upućivanje na druge ljude, dokumente i publikacije u okviru projekta i drugdje. Bilješke su često najduže vrijeme u procesu i igraju bitnu ulogu u stavljanju dokumenata i njihovog sadržaja u kontekst. Za rasvjetljavanje ovih detalja potrebno je specijalizirano znanje o povijesnom razdoblju, a urednici pružaju dodatni kontekst kroz uvodne materijale.

Moderno uređivanje istorijskog dokumentarca - zasnovano na propisima i rigoroznim standardima naučne istorije - započelo je 1940 -ih radom Juliana Boyda iz Princetona na papirima Thomasa Jeffersona, finansiranog velikim darom New York Times. Godine 1950. Boyd je poklonio prvi tom predsjedniku Trumanu, koji je pozvao na objavljivanje svih radova očeva osnivača.

"Uvjeren sam da što bolje razumijemo istoriju naše demokratije, bolje ćemo cijeniti svoja prava slobodnih ljudi i biti ćemo odlučniji u održavanju naših ideala", rekao je. Predsednik je takođe zatražio od Nacionalne komisije za istorijske publikacije - koja je kasnije postala Nacionalna komisija za istorijske publikacije i zapise - da planira nacionalni program za objavljivanje radova drugih javnih ličnosti važnih za razumevanje američke istorije.

Tokom 1950 -ih, Komisija je pomagala projektima osnivača istraživanjem arhiva i zbirki, a do 1964. godine Kongres je agenciji odobrio sredstva za dodjelu bespovratnih sredstava. Tokom proteklih decenija, NHPRC je finansirao svih šest projekata (sa izuzetkom Jefferson serija penzionera) u svom tekućem radu, a štampana publikacija koja je rezultat ovog ogromnog napora završena je oko dvije trećine.

Povjesničari su pohvalili rad urednika iza ovih dokumentarnih izdanja i oslanjali se na novine u stvaranju novih i uzbudljivih istorija i biografija. David McCullough rekao je Kongresu 2008. godine, "Vrijednost radova očeva utemeljitelja daleko nadilazi njihov naučni značaj, koliko god to bilo ogromno. Ovi papiri su američko pismo. Oni su naša politička vjera, slobodna i otvorena razmjena ideja, često briljantni izrazi nekih od najplodnijih umova, najvećih državnika, patriota i vidioca u našoj istoriji. "

McCulloughovo vlastito djelo svjedoči o vrijednosti uređenih radova. Njegova biografija dobitnica Pulitzerove nagrade John Adams uveliko se oslanjao na njega Papiri Johna Adamsa dokumentarno izdanje, a to djelo je pak postalo osnova za televizijsku seriju nagrađenu Emmy na HBO -u.

Benjamin Franklin (148-CD-14-20), James Madison (148-CC-13-9), Alexander Hamilton (148-CP-6)

Slično, istoričar Joseph Ellis Braća osnivači: Revolucionarna generacija, koja je 2001. dobila Pulitzerovu nagradu za istoriju i David Hackett Fischer Washington's Crossing, koji je 2005. dobio Pulitzerovu nagradu za istoriju, koristio je rad dokumentarnih izdanja, kao i Walter Isaacson Benjamin Franklin: An American Life.

Osim svoje nove biografije o Washingtonu, Ron Chernow je za pisanje koristio projekt Univerziteta Columbia Alexander Hamilton: Biografija (2004). Desetine drugih istorija, biografija i umjetničkih tumačenja koristilo je originalne radove za stvaranje novih verzija stare priče o osnivanju Amerike.

Političari širom spektra prepoznaju vrijednost radova Osnivača, a predsjednik Ronald Reagan je 1986. rekao: "Imam veliku nadu za djecu Amerike, da će i oni čitati djela Madison, Washington, Jefferson, Adams i Hamilton . Jer u njihovim međusobnim pismima i u njihovim esejima, u njihovim argumentima i mišljenjima, svi tako strastveno izrečeni, može se razabrati slika jednog doba. "

Iako se njihova štampana izdanja nalaze u bibliotekama širom zemlje, urednici projekta su krajem 1980 -ih shvatili da je jedan od načina za povećanje pristupa njihovom radu putem elektronskih publikacija i Interneta. Nekoliko projekata započelo je istraživanje načina prevođenja svojih materijala iz štampanih u elektronske publikacije za World Wide Web.

Godine 2001. Univerzitet Virginia Press, uz pomoć velike nagrade Fondacije Andrew W. Mellon, uz finansiranje iz Ureda predsjednika Univerziteta u Virginiji, osnovao je Rotundu (http://rotunda.upress.virginia.edu/ ), elektronički otisak štampe. Dio ranog rada Rotunde bio je stvaranje digitalnih verzija dokumentarnih izdanja Ere osnivanja.

Plod ove vizije, zbirka American Founding Era, trenutno je dostupna po institucionalnoj licenci. Sada će, kroz sporazum o saradnji sa Nacionalnim arhivom, Univerzitet Virginia Press razviti web stranicu sa svim funkcijama-čiji je domaćin Nacionalni arhiv-koja će omogućiti besplatan pristup dokumentima šest osnivača.

Founders Online lansirat će se na ljeto 2013. Uključuje više od 120.000 dokumenata i hiljade bilješki objašnjenja iz štampanih izdanja Washington, Adams, Madison, Hamilton i Jefferson. Iduće godine bit će dodano Franklinovo tiskano izdanje, zajedno s hrpom radova koji će se također pojavljivati ​​s napomenama u budućim tiskanim izdanjima. U roku od tri godine web stranica bi trebala uključivati ​​ukupno 175.000 dokumenata, a na kraju planira imati sve postojeće dokumente i bilješke na jednoj web stranici na kojoj pojedinci mogu čitati, pregledavati i pretraživati ​​kroz novi objektiv do doba osnivanja.

"Ova nagrada za pomoć Univerzitetu Virginia Press u stvaranju novog prisustva na internetu za radove osnivača naše nacije odlična je vijest za Univerzitet i za naučnike širom svijeta, rekla je predsjednica Univerziteta u Virginiji Teresa Sullivan." Štampa se 10 godina gradila o pionirskoj viziji fakulteta UVA da digitalnu tehnologiju iskoristi u službi stipendiranja i obrazovanja kroz otisak Rotunde. Kao javni univerzitet, pozdravljamo vodstvo Nacionalnog arhiva u oživljavanju ove važne arhive. Ustupanje ovih materijala besplatno javnosti odražava osnovne vrijednosti Univerziteta i zaista osnivačke generacije naše nacije, čije će riječi sada biti dostupne nastavnicima, studentima i građanima. "

Urednici projekata ponavljaju njene primjedbe.

Jim Taylor, direktor Papiri Johna Adamsa projekta u Historijskom društvu Massachusetts -a, rekao je: "Besplatan pristup Founders Online -u služit će mnogo široj publici građana na način na koji verzija pretplate na Rotundu služi naučnoj zajednici."

Barbara Oberg, direktorica Papiri Thomasa Jeffersona na Univerzitetu Princeton, rekao je: "Founders Online je značajan korak ka tome da se nacionalna kulturna baština učini dostupnom američkom građanstvu." Znanje je, napisao je Thomas Jefferson, "zajedničko vlasništvo cijelog čovječanstva." Da bi republika opstala - a kamoli napredovala - slobodan pristup znanju je osnovni, i što ima bolje mjesto za početak od riječi osnivača Amerike? Ali da bi Founders Online uopće bili mogući, potrebna je stručnost, naporan rad, i posvećenost uredničkih timova koji stoje iza ovih napora. "

Nova web stranica bit će izgrađena na poluvjekovnom radu urednika dokumentarnih filmova-neumornih naučnika koji su prikupljali, prepisivali, komentirali, indeksirali i objavljivali izvorne radove.

Mogućnosti za nova otkrića su beskrajne. Nastavnici će u tren oka moći pozvati primarni izvorni materijal u učionici historije. Studenti i naučnici moći će se upoznati s ključnim pojmovima i pretraživati ​​svih šest zbirki, ne samo jednostavnim pretraživanjem riječi, već i terminima dodijeljenim u procesu indeksiranja i uredničkim napomenama.

Na primjer, stavovi osnivača o ropstvu mogli bi se okupiti u jednom skupu rezultata pretraživanja u kojem mnogi izvorni dokumenti uopće ne koriste tu riječ.

Ili bi se moglo prikupiti sva korespondencija između Adamsa i Jeffersona zajedno sa stavovima njihovih savremenika o svakom čovjeku i stvoriti bogatiji portret o njihovoj krhkoj vezi.

Ili bi se moglo pratiti pisma i dnevnike Osnivača i rasprave koje vode do Ustavne konvencije, njihova razmišljanja tokom sastanaka u Philadelphiji, ratifikaciju Ustava od strane država, te kako su administracija Washingtona, prvi Kongres i prvi Vrhovni sud primijenili veliki eksperiment.

The Founders Online nastavlja taj eksperiment u demokraciji stavljajući na jedno mjesto besplatno dostupne izvorne riječi izvornih državnika. Iako čuva samo mali dio primarnog izvornog materijala, Nacionalni arhiv je idealan dom za ovu zbirku.

U istom Zakonu Kongresa o stvaranju Nacionalne arhive 1934. godine, postojao je jezik kojim se osniva Nacionalna komisija za istorijske publikacije osmišljena za objavljivanje najvažnijih dokumenata iz naše istorije, bez obzira da li su ti papiri bili pod upravom vlade. Komisija proširuje rad Nacionalnog arhiva i stvara način za stvaranje partnerstva s drugim arhivima u zemlji kako bi se pomoglo ispričati američku priču.

Najavljujući stvaranje Founders Online-a, David S. Ferriero, arhivar iz Sjedinjenih Država, rekao je da će posjedovanje ovih radova na internetu bolje informirati tekuće debate o značenju naših osnivačkih dokumenata.

"Ova nova arhiva Ere osnivanja revolucioniraće naše razumijevanje stvarajući po prvi put besplatnu i potpuno pretraživu zbirku vlastitih riječi osnivača u kontekstu njihovog vremena", rekao je.

"Dok učenjaci i državnici raspravljaju o značenju dokumenata kao što su Ustav i Povelja o pravima, mogu se obratiti izvornicima i duhovitosti i mudrosti rasprava samih osnivača. I možemo samo izraziti zahvalnost na trudu predanih urednika i naučnici za stvaranje ovog djela, nacionalnog spomenika utemeljenju naše nacije. "

Veliki umovi koji su žestoko raspravljali o osnivanju naše zemlje - Franklin, Washington, Hamilton, Adams, Jefferson i Madison - rijetko su se zajedno slagali oko javne politike za novu naciju, iako su bili jednoglasni u podržavanju principa i temeljne ideje Amerike . Sada će najbolji umovi današnjice imati priliku uporediti i uporediti riječi i ideje Osnivača putem komunikacijskog medija koji niko nije mogao predvidjeti, iako bi svi to priznali kao demokratizirajuću snagu. Riječi osnivača pripadaju internetu, gdje ljudi diljem zemlje i svijeta mogu slobodno čitati i čuditi se svojoj mudrosti.


Oci osnivači objašnjavaju drugi amandman - Ovim se govori SVE

Mnogo se događa oko Drugog amandmana. Neki s lijeve strane širili su malu glasinu da se ne mora nužno štititi bilo koje pravo pojedinca. Neki kažu da ne drži vodu u usporedbi s vladinim idejama o osiguravanju javne sigurnosti.

Oglas - priča se nastavlja ispod

Ne zaboravimo da se Amandman, “A Dobro regulisana milicija, koji je neophodan za sigurnost slobodne države, pravo ljudi da drže i nose oružje neće prekršiti, ” nije naš jedini trag utvrditi šta su osnivači mislili o pravu na nošenje oružja. Ostavili su iza sebe dosta napisa koji opisuju svrhu drugog amandmana.

Evo samo nekoliko citata sa stranice buckeyefirearms.org:

Zaustavite cenzore, prijavite se da biste današnje vrhunske priče dostavljali direktno u vašu pristiglu poštu

Oglas - priča se nastavlja ispod

“Slobodni ljudi ne bi trebali biti samo naoružani, već i disciplinovani … ” – George Washington, prvo godišnje obraćanje u oba doma Kongresa, 8. januara 1790. godine

“Ni jednom slobodnom čovjeku nikada neće biti zabranjena upotreba oružja. ” – Thomas Jefferson, Ustav Virdžinije, Nacrt 1, 1776

“Vise volim opasnu slobodu nego mirno ropstvo. ” – Thomas Jefferson, pismo Jamesu Madisonu, 30. januara 1787

“Koja država može sačuvati svoje slobode ako se njihovi vladari s vremena na vrijeme ne upozore da njihovi ljudi čuvaju duh otpora. Neka uzmu oružje. ” – Thomas Jefferson, pismo Jamesu Madisonu, 20. decembra 1787

“Zakoni koji zabranjuju nošenje oružja su zakoni takve prirode. Oni razoružavaju samo one koji nisu skloni niti odlučni u činjenju zločina …. Takvi zakoni pogoršavaju stanje napada i bolje napadačima kojima služe radije radi ohrabrivanja nego sprečavanja ubistava, jer se nenaoružan čovjek može napasti s većim povjerenjem nego naoružani čovjek. ” – Thomas Jefferson, Uobičajena knjiga (citira kriminologa iz 18. stoljeća Cesarea Beccaria), 1774-1776

Oglas - priča se nastavlja ispod

“Jako tijelo čini um jakim. Što se tiče vrsta vježbi, savjetujem pištolj. Iako ovo daje umjerenu tjelovježbu tijelu, daje odvažnost, poduzetnost i neovisnost umu. Igre s loptom, i druge takve prirode, suviše su nasilne za tijelo i ne utiskuju nikakav karakter u um. Neka vam stoga pištolj bude stalni pratilac u šetnjama. ” – Thomas Jefferson, pismo Peter Carru, 19. avgusta 1785. godine

“Ustava većine naših država (i Sjedinjenih Država) tvrdi se da je sva moć svojstvena ljudima da je mogu sami ostvariti da je njihovo pravo i dužnost biti stalno naoružani. ” & #8211 Thomas Jefferson, pismo Johnu Cartwrightu, 5. juna 1824

“U svakoj prilici [ustavnog tumačenja] vratimo se vremenu donošenja Ustava, prisjetimo se duha koji se manifestovao u raspravama i umjesto da pokušamo [forsirati] koje značenje se može istisnuti iz teksta, ili izmišljeno protiv toga, [umjesto toga] uskladimo se s vjerojatnim u kojem je usvojeno. ” – Thomas Jefferson, pismo Williamu Johnsonu, 12. juna 1823

“Dodajem vam spisak poginulih, ranjenih i zarobljenih neprijatelja od početka neprijateljstava u Lexingtonu u aprilu 1775. do novembra 1777., od kada nije bilo nikakvih posljedica … mislim da je u cjelini to bila otprilike polovina njihovog broja, u nekim slučajevima više, ali u nekim manje. Ova razlika pripisuje se našoj superiornosti u ciljanju kada otpustimo svakog vojnika u našoj vojsci koji je od malih nogu bio prisan sa svojim pištoljem. ” – Thomas Jefferson, pismo Giovanniju Fabbroniju, 8. juna 1778. godine

Oglas - priča se nastavlja ispod

„Oni koji se mogu odreći suštinske slobode da bi stekli malo privremene sigurnosti ne zaslužuju ni slobodu ni sigurnost. ” – Benjamin Franklin, Historical Review of Pennsylvania, 1759

“Da se razoruža narod je najefikasniji način porobljavanja. ” – George Mason, pozivajući se na savjet koji je britanskom parlamentu dao guverner Pennsylvanije, Sir William Keith, Rasprave u nekoliko državnih konvencija o usvajanju saveznog Ustava, 14. juna 1788

“Pitam ko su milicije? Sada se sastoje od cijelog naroda, osim nekoliko javnih službenika. ” – George Mason, Obraćanje Virdžinijskoj konvenciji o ratifikaciji, 4. juna 1788. godine

“Prije nego što stajaća vojska može zavladati, narod se mora razoružati, kao što se nalazi u gotovo svim zemljama Evrope.Vrhovna moć u Americi ne može mačem provoditi nepravedne zakone jer je cijelo tijelo naroda naoružano i čini silu koja je nadmoćna u odnosu na bilo koju grupu regularnih trupa. ” – Noah Webster, Ispitivanje vodećih načela saveznog Ustava, 10. oktobra 1787

“Osim prednosti naoružanosti, koju Amerikanci imaju nad ljudima gotovo svake druge nacije, postojanje podređenih vlada, kojima su ljudi privrženi i pomoću kojih se postavljaju policajci, čini prepreku preduzećima ambicije, nepremostivije od bilo koje za koju jednostavna vlada bilo kojeg oblika može priznati. ” – James Madison, Federalist br. 46, 29. januara 1788

“Ne smije se povrijediti pravo ljudi da drže i nose oružje. Dobro regulisana milicija, sastavljena od ljudi, obučenih u oružje, najbolja je i najprirodnija odbrana slobodne zemlje. ” – James Madison, I Anali Kongresa 434, 8. juna 1789

“ … krajnji autoritet, gdje god se derivat mogao naći, ostaje samo u ljudima … ” – James Madison, Federalist br. 46, 29. januara 1788

“Nužnost je molba za svako kršenje ljudskih sloboda. To je argument tirana, vjeroispovijest robova. ” – William Pitt (mlađi), Govor u Donjem domu, 18. novembra 1783.

"Pravilno formirana milicija zapravo su sami ljudi ... i uključuju, prema prošlosti i općoj upotrebi država, sve ljude sposobne da nose oružje ... “Da bi se očuvala sloboda, neophodno je da cijelo tijelo ljudi uvijek posjeduju oružje i moraju biti podjednako poučeni, posebno kad su mladi, kako ih koristiti. ” – Richard Henry Lee, Federalni poljoprivrednik br. 18, 25. januara 1788

“ Čuvajte sa ljubomornom pažnjom javnu slobodu. Sumnjajte na svakoga ko priđe tom dragulju. Nažalost, ništa ga neće sačuvati osim čiste sile. Kad god se odreknete te sile, uništeni ste …. Veliki cilj je da svaki čovjek bude naoružan. Svi koji su u mogućnosti mogli bi imati pištolj. ” – Patrick Henry, Govor Konvenciji o ratifikaciji Virdžinije, 5. juna 1778. godine

“Ovo se može smatrati pravim paladijem slobode …. Pravo na samoodbranu prvi je prirodni zakon: u većini vlada proučavalo se vladara kako bi se ovo pravo ograničilo u najuže moguće granice. Gdje god se održavaju stalne vojske, a pravo ljudi da drže i nose oružje je, pod bilo kojom bojom ili izgovorom, zabranjeno, sloboda je, ako već nije uništena, na rubu uništenja. ” – St. George Tucker, Blackstoneovi komentari na engleske zakone, 1803

“Trgovani tihovanje dobrog čovjeka privlači grubijana, dok s druge strane, oružje, poput zakona, obeshrabruje i zadržava napadača i pljačkaša u čudu, te čuva red u svijetu, kao i imovinu. Odnos snaga je razmjera mira. Ista bi ravnoteža bila sačuvana da u cijelom svijetu nema oružja, jer bi svi bili slični, ali budući da neki neće, drugi se ne usuđuju ostaviti ih po strani. I dok jedna nacija odbija da ih položi, ispravno je da ih svi drže tako. Užasni nestašluci nastali bi kada bi polovica svijeta bila lišena njihove upotrebe jer, dok srebroljublje i ambicija imaju mjesto u srcu čovjeka, slabi će postati plijen jakih. Povijest svakog doba i nacije utvrđuje ove istine, a činjenice trebaju samo malo argumenata kada se dokažu. ” – Thomas Paine, “Misli o odbrambenom ratu ” u časopisu Pennsylvania, juli 1775. godine

“Ustava se nikada neće tumačiti da spriječi ljude Sjedinjenih Država koji su miroljubivi građani da drže vlastito oružje. ” – Samuel Adams, Konvencija o ratifikaciji Massachusettsa, 1788.

“ Pravo građana da drže i nose oružje s pravom je smatrano paladijem sloboda republike jer nudi snažnu moralnu provjeru protiv uzurpacije i proizvoljne moći vladara i općenito će, čak i ako su uspješni u prvom redu, omogućite ljudima da se odupru i pobjede nad njima. ” – Joseph Story, Komentari na Ustav Sjedinjenih Država, 1833

“ Čemu, gospodine, koristi milicija? To je da se spriječi uspostava stalne vojske, propasti slobode …. Kad god vlade namjeravaju zadirati u prava i slobode ljudi, uvijek pokušavaju uništiti miliciju kako bi podigle vojsku na svojim ruševinama. ” – Predstavnik Elbridge Gerry iz Massachusettsa, I Ljetopis Kongresa 750, 17. avgusta 1789

“ Jer istina je, što potvrđuje iskustvo vjekova, da su ljudi uvijek u najvećoj opasnosti kada sredstva za povredu njihovih prava imaju oni za koje sumnjaju. ” &# 8211 Alexander Hamilton, Federalist br. 25, 21. decembra 1787

“Ako predstavnici naroda izdaju svoje birače, onda nema preostalih resursa osim u ostvarivanju tog izvornog prava na samoodbranu koje je najvažnije za sve pozitivne oblike vladavine, a koje protiv uzurpacija nacionalnih vladara, može imati beskrajno bolje izglede za uspjeh nego protiv vladara pojedine države. U jednoj državi, ako osobe kojima je povjerena vrhovna vlast postanu uzurpatori, različite parcele, podrumi ili okruzi od kojih se ona sastoji, bez posebne vlade u svakoj, ne mogu poduzeti redovne mjere odbrane. Građani moraju burno juriti na oružje, bez koncerta, bez sistema, bez resursa, osim u svojoj hrabrosti i očaju. ” – Alexander Hamilton, Federalist br. 28

“ [I] Ako bi okolnosti u bilo kojem trenutku morale obavezati vladu da oformi vojsku bilo koje veličine da ta vojska nikada ne može biti zastrašujuća za slobode ljudi dok postoji veliki broj građana, malo, ako uopće, inferiorno njima u disciplini i upotrebi oružja, koji su spremni braniti svoja i prava svojih sugrađana. Ovo mi se čini jedinom zamjenom koja se može osmisliti za stalnu vojsku i najboljom mogućom zaštitom od nje, ako bi postojala. ” – Alexander Hamilton, Federalist br. 28, 10. januara 1788

“Kao što bi građanski vladari, koji nemaju dužnost prema ljudima prije njih, mogli pokušati pokušati tiranizirati, i kao vojne snage koje se povremeno moraju podizati za obranu naše zemlje, mogle bi izopačiti svoju moć nanoseći štetu svojim sugrađanima, narodu su potvrđeni člankom o njihovom pravu da drže i nose svoje privatno oružje. ” – Tench Coxe, Philadelphia Federal Gazette, 18. juna 1789

Jesu li se osnivači jasno izjasnili? Recite nam šta mislite i zvučite u komentarima ispod.


Chenoweth History - Arthur L. Keith Paper

1922. Studija Arthura L. Keitha predstavljena je na 8. okupljanju Chenoweth u Elkinsu, WV. Ova studija Keithovog istraživanja ranih oporuka i zapisa Chenoweth -a formirana je po prvi put, prava geneza i osnova porodice Chenoweth u Americi. Istraživanje i analiza gospodina Keitha su dobro obavljeni i prilično tačni. Predstavljam ga ovdje s napomenama s komentarima. Cora Hiatt koristila je ovaj okvir uz neke izuzetke za svoju knjigu iz 1925. godine.

PORODICA CHENOWETH

(Autor Arthur L. Keith, Northfield, Minnesota.)

Predstavljeno septembra 1922., Elkins, WV, 8. okupljanje Chenoweth -a, (nakon obraćanja Williama H. ​​Cobba)

Format napomene [JE: kurziv]

Čini se da je osnivač ove porodice bio John Chinoweth koji je umro u okrugu Frederick, Virginia, 1746. Vjerovatno je neko vrijeme živio u okrugu Baltimore, Maryland, a u toj je županiji dio njegove djece nastavio živjeti nakon što se John Chinoweth preselio za Virdžiniju. Potomak Johna Chinowetha mlađeg, najstarijeg sina Johna Chenowetha, starijeg, daje mi podatak da je John mlađi rođen 1706. godine.

To se dobro slaže sa sljedećim stavkama preuzetim iz evidencije Župe sv. Georgija [JE: trebalo bi biti sv. Ivan], okrug Baltimore. John Chennerworth (sic) i Mary Smith vjenčali su se 26. novembra 1730., William Cheinerworth, sin gore navedenog, rođen je 8. januara 1731., John Watson i Mary Chennerworth, usidjenica, vjenčali su se 24. maja 1733. Poređenje sa oporuka Johna Chinowetha, 1746, Frederick Co., VA, data u nastavku, pokazuje da te osobe pripadaju njegovoj porodici. Ovo su najraniji zapisi koje sam pronašao u vezi s porodicom kovača Johna Chinowetha. Vjerovatno je došao u ovu zemlju nešto prije 1730. godine, a prije 1746. godine s dijelom svoje porodice preselio se u Frederick Co., VA. [JE: Sada se vjeruje da je John Chenoweth došao u Ameriku prije 1703. godine i preselio se u Baltimore Co., MD prije 1730. godine, kada se njegov sin tamo oženio. Stvarni zapisi o Johnu Chenowethu, rodonačelniku, pojavljuju se u Baltimore Co., MD sve do poreznih lista 1737. godine. Vjerojatno se preselio u Virdžiniju između 1738. i 1742.]

Arthur Chenworth i Richard Chenworth bili su zemljoposjednici u okrugu Baltimore 1750. U Frederick Co., VA, 11. aprila 1746, John Chinoweth, kovač, dao je svoj testament, ovjeren 6. maja 1746. Svjedoci su bili Joseph Stanley, Mary Stanley i William Joliffe. Pominje suprugu (ne po imenu, imenu), djecu Johna (najstarijeg) Richarda, Arthura, Williama, Thomasa, Mary Watson, Hannah Carter i unuka Ruth Petitt Johna Watsona, Jr. zeta Johna Petita. Sin Thomas Chinoweth i James Carter [JE: zet i muž Hannah] imenovani su za izvršioce.

Još jedan John Chenowith (sic) sačinio je testament u Frederick Co., VA, 3. novembra 1770, ovjeren 5. marta 1771. Svjedoci su bili John Salsberry, William Salsberry i M. Morgan. On spominje suprugu Mariju, koja je imenovana izvršnim najstarijim sinovima Williamom i Johnom, koja prima zemlju u okrugu Hampshire na Cacaponovim sinovima Absalomu, Thomasu i Richardu, koji primaju zemlju na kojoj oporučitelj živi sin Abraham (vjerojatno greškom za Absaloma dok je se više ne čuje) sin Arthur kćeri Elizabeth, Mary i Rachel zet James Stuart [JE: napomena Elizabeth je bila udana za Jamesa Stuarta prije novembra 1770. godine] unuka Mary Chenoweth, kći najstarijeg sina Williama, čije je naslijeđe uslovljeno je time da ostane do bake do svoje punoljetnosti. Sin Richard će primiti oporuku kovača. Ovaj Ivan 1771. nesumnjivo je sin Ivana 1746. godine.

William Chenowith čija je oporuka ovjerena u okrugu Frederick, VA, 1772. bio je sin Johna koji je umro 1771. godine i identičan s Williamom rođenim u okrugu Baltimore, 8. siječnja 1732. Spominje suprugu Jane sinove Johna, Jonathana i William i kći Mary. Poziva se na Marynu pokojnu majku, pa Jane nije bila njegova prva žena. Iz drugih izvora poznato je da se ovaj William Chenoweth oženio 1. Ruth Calvert [JE: Keithov izvor za ovo ime, Calvert, nije poznat] i imao je Johna Chenowetha, rođenog 1755. Jonathan Chenoweth, rođen 1757. Mary Chenoweth, rođen 1759. (spomenuto u oporuka Ivana, 1771, vidi gore) i Williama Chenowetha, rođenog 18. juna 1760. Ovaj posljednji William će biti dat u nastavku.

Oporuka Absaluma Chenowitha ovjerena je u okrugu Berkeley, VA, 12. travnja 1773. (Berkeley je nastao od Fredericka 1772.) Ovaj Absalum rođen je 1745. i bio je sin Ivana koji je umro 1771. Oporuku je svjedočio James Seaton [JE: nije jasno je li ovaj James otac ili brat Kenner Seaton koji se oženio Rachel Chenoweth, Absolomovom sestrom. Vjerojatno je to izvor pogrešnog navođenja Kenner Seatona u istoriji Chenowetha kao Jamesa Kennera Seatona. ], William Chenoweth i John Hanna. Supruga Ruth i Morgan Morgan [JE: ovaj uporedni popis Ruth i Morgan Morgan uzrokovao je da Ruth bude poznata kao Ruth Morgan u istoriji Chenoweth. Nisu pronađeni dokazi da je Morgan Morgan imala kćer Ruth. Neki vjeruju da je Ruth bila Ruth Carter, Absolomova prva rođakinja. ] su imenovani kao izvršitelji. Testator spominje sina brata Williama Williama [JE: ovo je William koji je otišao u Kentucky i oženio se udovicom Mary Van Meter Henton] koja je bila vezana za njega da nauči kovački zanat. Njegova djeca su bili James (rođen 21. decembra 1767., umro 12. maja 1815.) Absalum Chenoweth (koji je 1821. živio u okrugu Jefferson, Kentucky, sa suprugom Lidijom i djecom Stephen, John, Ephraim, Ross [JE: James Ross ], Mary i Angelina [JE: Ovdje Ephraim, je Ephraim koji je otišao u Morgan Co., IN, zagubljen u Harrisovoj knjizi]) i Ann Chenoweth (koja se udala za James Boggs.)

U Berkeley Co., VA, 15. marta 1773. Mary Chenowith, udovica Johna Chenowitha, Absalum Chenowith i Ruth, njegova supruga, Arthur Chenowith i njegova supruga Margaret [JE: Vjerujem da je to izvor nekih stalnih grešaka. Kao što je gore rečeno, ova je zemlja ostavljena sinovima: Absolomu, Thomasu i Richardu. Richardova žena bila je Margaret. To je možda moglo dovesti do zabune oko Arthura u Kentuckyju čija je žena bila Elspa], svi iz Berkeley Co., VA, i Thomas Cbenowith i Rachel, njegova supruga iz Baltimore Co., MD [JE: ovo je dokazna veza da je sin Thomas se vratio u Maryland i oženio Rachel Moore], prodao Georgeu Scottu zemlju na odvodima Mill Creeka i ogranku Opeckona, dodijeljenu patentom spomenutom Johnu Chenowithu, 6. oktobra 1764. Absalum, Arthur [JE: iako u dokumentu stoji Arthur, zemlja je dijelom ostavljena Richardu], a Thomas iz gore navedenog djela nesumnjivo su sinovi Ivana koji je umro 1771. godine.

Joseph Chenoweth iz Berkeley Co., VA, sačinjen oporukom 23. septembra 1785., ovjeren 18. oktobra 1785. Svjedoci su bili William Chenoweth, Gabriel Hays i John Hays [JE: John Hayes je bio tast Josepha] . Spominje se supruga Sarah [JE: poznata i kao Sinah] i kći Newly (?). Brat Absolum Chenoweth imenovan je izvršiteljem. Ovaj Josip bio je sin sljedećeg Williama Chenowitha [JE: William (2)].

William Chenowith iz okruga Berkeley, VA, sačinjen 10. listopada 1785., ovjeren 20. prosinca 1785. Spominje suprugu Annu, sinove Absoluma i Williama, te nasljednike sina Josepha, umrle kćeri Mary, Ann i Hannah. [JE: Četvrti sin Isaac naveden je u oporuci, ali ga je Keith izostavio. Cora Hiatt, koristila je Keithovo djelo i također je izostavila Isaka]. Sin William i supruga Anne imenovani su izvršitelji. Ovaj William nije mogao biti ništa drugo nego sin kovača Johna Chinowetha iz 1746. Treba ga identificirati s Williamom Chinowethom iz Frederick Co., VA, koji je 12. februara 1743-4 kupio zemljište u Mill Creeku, ogranku Opeckon, od John Mills, Sr., iz Prince George Co., MD. William Chenoweth iz Frederick Co., VA, 1752. godine dobio je grant za 171 jutar. U okrugu Berkeley 6. oktobra 1788. Absolum Chenowith i Anne Chenowith prodane su Adamu Smithu zemlju koju je John Mills prenio Williamu Chenowithu. [JE: Absolomova žena bila je Anne Hayes. Absolom i njegov brat William, Jr. dijelili su imovinu svog oca Williama. Absolom i njegova žena prodali su svoju polovinu Adamu Smithu, ali tek 6. oktobra 1808.]

Sada se okrećemo okrugu Hampshire, VA. Godine 1753. John Chenoth (sic) [JE: John (2)] dobio je grant za 248 jutara na (Velikom Cacapehonu. 26. novembra 1771. godine, William Chenoweth iz Frederick Co., VA i njegova supruga Jane prodali su Johnu Chenowethu iz Okrug Hampshire 124 hektara na Great Cape Caponu, koji mu je ostavio u amanet njegov otac John Chenoweth i dodijelio tom Johnu Chenowethu, djelo Rt. Hon. Thomas Lord Fairfax, 3. marta 1753. [JE: Oporukom Williama (3) i njegov brat John (3) dobili su ovu nekretninu od svog oca. William je svoju polovinu sljedeće godine prodao svom bratu Johnu]

Sljedeći poglavari domaćinstava živjeli su u okrugu Hampshire 1784. godine John Chenoweth, stariji (vjerovatno sin Johna koji je umro u okrugu Frederick 1771. godine), John Chenoworth, Jr., (vjerovatno sin prethodnog [JE: Vjerovatnije je da je ovo je John, sin Williama i brat Jonathana koji je dalje opisan.]), Jonathan Chenoworth (vjerovatno sin Williama koji je umro u okrugu Frederick 1772.) i Arthur Chenoworth. (Vjerovatno sin Johna koji je umro 1771.) U okrugu Hampshire u aprilu 1791. John Chenoweth i Mary, njegova žena, [JE: Ovo je John (4) prije nego što se preselio u Randolph Co.] prodali su zemlju Johnu Copseyju. Dana 19. aprila 1811. John Chenoweth iz okruga Hampshire sačinio je oporuku, ovjerenu 14. septembra 1812. [JE: Ovdje John (3)]. Svjedoci su bili Abraham Cresswell [JE: Abraham se oženio Mary Chenoweth, d/o William S. (4), pa je Mary bila unuka Johna (3), Georgea Colea, Williama Nixona, Josepha Nixona i Thomasa Mcgrowa. On spominje supruge Eleanor [JE: John (3) druga supruga] sinove Williama, Absolum, John, James i Elias Chenoweth kćeri Elizabeth Monroe, Eleanor Ashbrooke, Rachel Ashbrooke i Mary Ashbrooke. On misli na zemljište na južnoj strani planine Cacapon. Izvršitelji su sin William [JE: William S.] i John Monroe. Ovaj John Chenoweth vjerojatno je sin Johna koji je umro u okrugu Frederick 1771.

Slijedili su vojnu službu u Revoluciji iz VA: Jonathan Chenoweth, John Chineworth, Thomas Chinworth [JE: Koji Thomas nije siguran, Thomas, Johnov sin, bio je u Marylandu. Tako su bili i Thomas (2) sa svojim porodicama u blizini Old Townea, MD u današnjoj Allegany Co.)], Richard Chinoweth (kapetan) i William Chinoweth, zadnja dva imena koja se nalaze u papirima Illinoisa i ukazuju na to da su vjerovatno služili u Kentuckyju . 28. juna 1827. Mary Chenoweth, stara 75 godina, udovica Johna [JE: ovo je John (4)], podnijela je zahtjev za penziju od Randolph Co., VA. Njeno djevojačko prezime je Pugh.

Sada preuzimamo zapise okruga Baltimore, MD. Bez obzira na objavljene suprotne izjave [JE: Keith se ovdje poziva na rane porodične tradicije pronađene prvo u rodoslovnom radu Joela Chenowetha u kojem se navodi da porodica Chenoweth potječe od dva brata, Arthura i Richarda, koji su se nastanili u Berkeley Co., VA. Ovaj mit bio je uobičajen u porodici 1800-ih i koristili su ga i grupa Thomas (2), čiji je Joel bio četvrta generacija, i grupa Chenoweth-Cromwell, John i Samuel, sinovi Arthura (2) koji su se doselili u Berkeley Co. 1790 -ih. Ovaj mit je možda nastao razdvajanjem Arthura i Richarda u Marylandu od doseljenika iz Virginije. Keith ispravno postavlja stvari. ], Smatram Arthura Chenwortha i Richarda Chenwortha, zemljoposjednike u ovoj županiji 1750. godine, svakako sinove kovača Johna Chinowetha, koji je umro u Frederick Co., VA, 1746. Njihove oporuke zabilježit ćemo u nastavku. Thomas Chinworth i Rachel Moore vjenčali su se 14. septembra 1766. u župi St. George, Baltimore Co., MD. On je nesumnjivo bio sin drugog Ivana od Fredericka Co., VA, kako pokazuje gornji list od 15. marta 1773. godine. Thomas i Rachel Chenoweth imali su sljedeću djecu: Elizabeth, rođen 8. travnja 1768. Ruxton, rođen 12. prosinca 1769. i Mary, rođen septembra.8, 1772. [JE: Napomena, Keith izostavlja sina Jamesa Francisa]

Godine 1766. Nicholas Ruxton Gay iz Baltimore Co., MD., Poklon je dao Thomasu Chenowethu, Jr. [JE: Ne Jr., već sinu Johnu (2), kako Keith ispravno ističe], i supruzi Rachel, "ona je moja nećakinja." Ne znam od čega ga ovaj mlađi po Thomasovom imenu razlikuje, ne znam osim ako je to možda sin Richarda ili Arthura, obojica koji su imali sina po imenu Thomas koji je u to vrijeme živio u okrugu Baltimore. Čini se da je Thomas koji se vjenčao s Rachel Moore umro prije 27. novembra 1783. [JE: Umro je 8. maja 1780. u Botetourt Co. VA], jer je tog datuma James Moore, njegov admrz, sudu u Baltimoru predstavio svoj inventar . i rodbina. Arthur Thomas Chinworth i Rachel Morris [JE: trebali bi biti Norris. Sada se vjeruje da je ovaj Thomas sin Richarda (2), zbog čega Keith daje svoje ime jer je Arthur Thomas nepoznat] bili su oženjeni 1. januara 1788, očito, obojica iz Harford Co., MD.

Sljedeći su položili zakletvu vjernosti u okrugu Baltimore 1788. godine [JE: 1778]: Arthur Chinworth, Sr., Arthur Chenoweth, sin Richarda, Thomas Chinworth, Thomas Chenoweth (dva puta), Samuel Chinworth, Richard Chenoweth i William Chenoweth. 1778. u Montgomery Co., MD, nalazimo Richarda Chinotha, Thomasa Chinotha i Thomasa Chinorsatha (sic.) [JE: Ovdje Thomas (2) i njegova dva sina, Richard i Thomas, Jr. Obojica potonjih služili su u rata. Thomas se preselio iz Frederick Co., VA posljednjih 1760 -ih ili ranih 1770 -ih godina sjeverno i zapadno u Maryland, završivši u blizini Old Townea u današnjem Allegany Co. Allegany Co. je tada bio dio Washington Co., i Washington Co. i Montgomery Co. su novoformirane 1776. od Frederick Co., MD. ]:

Richard Chenoweth, kovač, iz Baltimore Co., MD, sačinio će 1. oktobra 1781, vjerovatno 4. decembra 1781 (1785?) Spominje suprugu Keziju sinove Richarda, Arthura, Thomasa, Josepha, Williama, unuka Richarda, sina John, decked. i kćerke Susanna Price, Hannah Ashton i Kezia Chenoweth, Jr. [JE: To bi značilo da Kezia, kćerka još nije bila udana. Cora Hiatt daje joj ulogu Kezia Murray. Kezia Chenoweth udala se za Johna Christ Kempffa, 9. listopada 1783]. Izvršitelji su supruga Kezia i sin Joseph. Ovog Richarda Chenowetha, svakako smatram sinom Johna od Fredericka Co., VA, 1746.

Arthur Chenoweth iz okruga Baltimore sačinio je oporuku 4. prosinca 1800, ovjerena 7. aprila 1802. On spominje sinove Richarda, Samuela, Thomasove kćeri Ruth Butler, unuku Elizabeth, kćer Richarda Chenowetha. Sin Richard imenovan je izvršiteljem. Smatram da je ovaj Arthur Chenoweth identičan sa Arthur Chenoweth -om, starijim iz Baltimore Co., koji je 1761. godine poklonio ugovor svom sinu Arthuru Chenowethu, mlađem. Slično je 1768. godine poklonio zemlju svom sinu Johnu Chenowethu. Sinovi Arthur i John se ne spominju u Arturovoj oporuci, navedenoj gore, vjerovatno zato što su svoje dijelove primili darovima. Datum rođenja ovog Arthura Chenowetha navodi se kao 1716. u tabeli porodice koju je 1893. godine pripremio Nimrod H. Chenoweth iz Daytona, Ohio. To se dobro slaže sa poznatim činjenicama o njegovom životu, njegovoj smrti 1802. i rođenju njegovog sina Jovana koji je naveden kao 1739. [JE: Ne znam odakle se nalazi ovaj datum iz 1739. godine. John, sin Arthur, rođen je 01. jula 1745.] Međutim, gornji grafikon koji se spominje i neki objavljeni izvještaji čine ovog Arthura, rođenog 1716, sinom drugog Arthura [JE: Opet citirajući pogrešnu genealogiju rane porodice zasnovanu na dva brata. ] od kojih, koliko mogu ustanoviti, nije sačuvan nijedan savremeni zapis.

Draper [JE: Draperovi radovi bili su opsežna studija o ranom Kentuckyju i sadrže mnogo pisama o prepisci sa Chenowethima iz 19. stoljeća. Većina njihovih sjećanja je zbunjena. ] u svojim rukopisima koji se sada nalaze u državnoj istorijskoj biblioteci u Madisonu, Wisconsin, prihvatio je ovu tradiciju, ali ne nudi nikakve zapise kao dokaz. U svojim bilješkama o ovoj porodici objavljenim u William and Mary Quarterly, XX, 113, ne nudim prigovor na ovu tradiciju, ali sada smatram da je praktično izvjesno da je Arthur Chenoweth, rođen 1716, umro 1802. bio sin Johna Chinowetha, kovač iz Frederick Co., VA, 1746. John Chenoweth i Samuel Chenoweth, Arthurovi sinovi koji su umrli u okrugu Baltimore 1802., preselili su se u okrug Berkeley, VA, gdje je John umro 1820. godine, ostavivši veliko potomstvo. [JE: Ponovo, Keith postavlja rezultat. ]

Draper u gore spomenutim rukopisima daje podatke o velikoj porodici Thomasa Chenowetha, za kojeg sada smatram da je sin Ivana 1746. Tačnost datuma ukazuje na to da je njihov krajnji izvor bila porodična Biblija. Imena i datumi su sljedeći: Martha, rođena 25. prosinca 1744. Sarah, rođena 12. svibnja 1747. Mary, rođena 23. srpnja 1749. John, rođena 15. svibnja 1751 Thomas, rođen Sept. - 10., 1753 Arthur, rođen prosinca 6, 1755 Richard, rođen 1. aprila 1758 William, rođen 3. maja 1760 Elija, rođen 12. juna 1.762 Ann, rođena 6. maja 1765 Hannah, rođena 18. avgusta 1767 i Abraham, rođena 25. januara 1770. Od gore spomenute djece Sarah se udala za T. Downinga [JE: Ovo je vjerovatni izvor greške sadržane u Hiattu, da se Sarah udala za Timothyja Downinga. To je bila Mary. Joelov rad ispravno navodi ovu vezu. Sarah i Mary bile su mu tetke. ]. Thomas Chenoweth (rođen 1753) oženio se Cassandrom Foster i imao Johna, Benjamina, Thomasa, Josepha, Richarda i Ruth. Arthur (rođen 1755) oženio se Elizabeth Carter [JE: Arthur je imao dvije žene, Elizabeth Williams i Susannah Carter, ovo je pogrešna kombinacija] i imao je Absolum, Joseph, George, Hiram, Luke, Thomas, Martha, Amelia, Mary, Elizabeth, Rachel, Ruth, Addie, Harriet i Mildred [JE: Arturova oporuka daje 14, neki računi čak 18. Po oporuci 14 je živjelo u Arthurovoj smrti, Amelia se ne spominje i može se zamijeniti s Adom, nestala je Ruth] . Richard (rođen 1758) oženio se i imao je Arthura, 1786, Thomas, 1787 Hannah, 1788 Richard 1790 Sarah, 1791 Ruth, 1793 Uriah, 1795 Rebecca and Nathan, 1779 and Martha 1799. Ilijah (1762) se oženio Rachel Foster, a imao je Thomasa, John, Joseph, Elijah, Elizabeth, Richard i Ruth. Abraham (rođen 1770) oženio se Rebeccom Kerr i imao Martu, 1791, William, 1792 Jacob, 1794 Anna, 1796 John 1797 Susan, 1799 Mary, 1801, Noah 1803 Sarah, 1805 Hannah, 1806 Abraham, 1808 Rebecca 1809 Joel, 1811, i Gideon 1813.

Sljedeći zapisi su iz porodične Biblije Jamesa Chenowetha, sina Absoluma, koji je umro u Berkeley Co., VA, 1773. (vidi gore.) James Chenoweth, rođen 21. decembra 1767. Rebecca Bruce, rođena 6. juna 1770. godine. Vjenčali su se 21. septembra 1790. Imali su Rachel B. Chenoweth, rođen 21. juna 1791. Ruth Ann Chenoweth, rođen 3. decembra 1792. George L. Chenoweth, rođen 17. marta 1797. James B. Chenoweth, rođen 27. juna 1800. Edwin G. Chenoweth, rođen 5. maja 1803. Alfred W. Chenoweth, rođen 13. septembra 1811.

Sada pratimo Chenowethhe do Kentuckyja, Richard Chenoweth (kasnije nazvan kapetan) pojavio se u KY -u, već 1776. On je gotovo sigurno bio sin Johna Chenowetha iz Frederick Co., VA, koji je umro 1771. Arthur Chenoweth koji je, poput Richard Chenoweth, nastanjen u okrugu Jefferson, KY, nesumnjivo je bio sin Johna iz 1771. godine, što daje dodatni razlog za pripisivanje Richarda istom Johnu [JE: Keith ima pravo. Arthur u Kentuckyju bio je John (2). Knjiga Core Hiatt promijenila je ovo u Arthur, Jr., a ista greška ovjekovječena je u Harrisovoj knjizi. ]. Kapetan Richard Chenoweth oženio se Peggy McCarty, vjerovatno kćerkom Thomasa McCartyja iz Hampshire Co., VA. [JE: Vjerovatnije, Nicholas McCarty, čija porodica tvrdi da je ova Margaret i ima bliske veze sa Kentucky Chenowethima. Thomas McCarty je bio njen brat. ] Dok je živio u istočnom dijelu okruga Jefferson, KY., Oko 1782. njegova je porodica bila uključena u čuveni masakr u Chenowethu od strane Indijanaca Shawnee. Njegov sin Gideon Chenoweth je ubijen [JE: Gideon nije ubijen u 'masakru', već u porazu St. Claira. ], njegova je žena skalpirana, ali je preživjela, a ostali koji nisu iz porodice su ubijeni. Godine 1784. Isaac Cox i Richard Chenoweth bili su suci u Jefferson Co., KY. U lipnju 1803., u istoj županiji, u evidenciju je upisana smrt Richarda Chenowetha, a tužba Johna Williamsona protiv Richarda Chenowetha u vezi s spornim zahtjevima za zemljište nastavljena je protiv njegovih nasljednika, naime Thomasa Chenowetha, Jamesa Chenowetha, Mildred Nash , Jane Miller, Naomi Chenoweth, Tabitha Chenoweth i Ann Chenoweth. Thomas Chenoweth imenovan je za odbranu Naomi, Tabithe i Ann, koje su bile maloljetne. Margaret Chenoweth, udovica Richarda, još uvijek je živjela na spornoj zemlji 1806. U Jefferson Co., KY, 24. augusta 1811, Benjaminu Irwinu je dodijeljena dozvola da se uda za Margaret Chenoweth, vjerovatno udovicu Richarda [JE: Ova Margaret je bila d/o Arthur (3), a ne Richardova udovica. ]. Prema istim zapisima, dozvola je dana 9. aprila 1702. Harnanu (?) Nashu [JE: Harmon Nash] da se uda za Mildred Chenoweth, a 22. aprila 1793. William Miller da se oženi Jane Chenoweth. Arthur Chenoweth je bio veliki porotnik u Jefferson Co., KY, 1795. 1821. još je živio tamo sa ženom i djecom Absolum, Johnom i Sarom [JE: Ovo je zbunjeno. Arthur (3) je otišao u Bartholomew Co., IN, njegov sin Absolom u Lawrence Co., IL (oko 1818), njegov sin John, u Clarke Co., IL (oko 1818). Nije imao kćer Saru. Cora Hiatt ima sličnu izjavu o Arthuru na Mount Washington -u, Bullitt Co., KY s Johnom i 2 različitom djecom. Čini se da je ovo zbunjeno sjećanje na Absoloma (4). Iznad Keitha je navedeno da je Absolom, mlađi, bio sa suprugom Lidijom u Kentuckyju 1821. Tu je bio i Arthur, mlađi, sin Arthura (3). Ovaj se Artur oženio 1809. godine i pojavljuje se u Indiani sve do popisa 1830. godine. Ima kćer Saru, ali nema Absoloma ili Ivana].

Jedan William Chenoweth pojavio se na Pottenger's Creeku u KY, u augustu ili septembru 1779. 5. marta 1782, u Jefferson Co., KY, imenovan je za admr. imanja Davida Hentona. Kasnije se oženio udovicom Mary Henton, kćerkom Jacoba Van Metera. Ovaj William Chenoweth bio je sin Williama koji je umro u Frederick Co., VA, 1772. [JE: Ovdje je Keith opet u pravu. ], i nije bio Tomasov sin kako sam pretpostavljao u Williamu i Mary Quarterlyu, XX, 113. Rođen je 18. juna 1760., a umro 16. augusta 1828. njegova supruga, Mary Van Meter (Henton) Chenoweth, rođen je 11. februara 1757, a umro 29. juna 1832. Sahranjeni su u blizini Deatsvillea, okrug Nelson, KY

Njihov sin Abraham Chenoweth rođen je 27. prosinca 1785., umro 31. ožujka 1861. u Perryju, Illinois. Oženio se Rachel Chenoweth koja je bila kći Arthura i Elspe, Chenoweth. Ovaj Artur je vjerovatno bio identičan sa Arturom, sinom Jovana iz 1771. [JE: Opet, tačno. ]. Rachel Chenoweth rođena je 31. siječnja 1789. i umrla 29. prosinca 1864. Miles Hart Chenoweth, sin Williama i Mary (Van Meter) Chenoweth, rođen je 7. srpnja 1791., umro I846 u Andrew Co., Missouri. Oženio se Rebeccom Fairleigh. Prilično kompletan izvještaj o oko 1200 potomaka Williama Chenowetha i njegove supruge Mary (Van Meter) Chenoweth spreman je za objavljivanje.

John Henton, sin iznad Mary, Van Meter od svog prvog supruga Davida Hentona, oženio se Katherine Keith, kćerkom Alexandera Keitha, koja je živjela do oko 1773. u Hampshire Co., VA, a zatim do oko 1780. u jugozapadnoj Pennsylvaniji, a kasnije u Nelsonu i okruzi Hardin, KY

Genealogija La Follette predstavlja da je majka ovog Aleksandra Keitha bila Chenoweth, ali da je sadašnji pisac nakon ispitivanja dokaza uvjeren da je to greška. Ime Chinotb javlja se kao kršćansko ime u ranoj generaciji porodice Keith. U istoriji dvije porodice postojao je bliski paralelizam. Oboje su uzastopno živjeli u okrugu Baltimore, MD, Hampshire Co., VA i okrugu Nelson, KY. [JE: Ova zabuna sa Chenowethima možda je bila poticaj za Keithovo dobrodošlo istraživanje o porodici Chenoweth. ]

Postoje i druge slučajnosti, ali uprkos njima sadašnji pisac ne vjeruje da je postojala ikakva veza između dvije porodice, barem do neke kasnije generacije. Još jedna pogrešna izjava u tvrdnji koja se pojavljuje u nekim objavljenim izvještajima o porodici, da se jedan od ranih Chenowetha, originalni John ili jedan od njegovih potomaka (izvještaji ne slažu u vezi s određenim Chenowethom) oženio se članom porodice lorda Baltimorea. Tvrdnju potkrepljuje nijedan savremeni zapis. [JE: Da li bi Cora Hiatt poslušala ovo proučeno mišljenje! ] Autorska prava c 2000-2003 Jon D. Egge. Sva prava zadržana. Svako objavljivanje materijala ove stranice za ličnu upotrebu zahtijeva uključivanje ovog autorskog prava. Za bilo koje drugo objavljivanje materijala ove stranice potreban je izričit pristanak autora.


Ko je bio Daniel Ellsberg?

Godine 1967., na zahtjev američkog ministra obrane Roberta McNamare, tim analitičara koji je radio za Ministarstvo obrane pripremio je visoko klasificiranu studiju američkog političkog i vojnog angažmana u Vijetnamu od kraja Drugog svjetskog rata do danas.

Službeni naslov studije bio je Izvještaj Ureda sekretara odbrane Vijetnamske radne grupe, iako će kasnije postati poznat kao Dokumenti Pentagona. U pripremi studije —koja je označena kao “Tajna tajna ” — analitičari su se oslanjali na povjerljivi materijal iz arhive Ministarstva odbrane, State Departmenta i Centralne obavještajne agencije (CIA). Završen 1969. i uvezan u 47 svezaka, sadržavao je 3.000 stranica pripovijetke zajedno s 4.000 stranica popratnih dokumenata.

Daniel Ellsberg, koji je služio kao oficir američkog korpusa mornarice od 1954. do 1957. godine i radio kao strateški analitičar u korporaciji RAND i Ministarstvu odbrane, bio je rani pristalica američkog angažmana u Indokini i radio je na pripremi Studija iz 1967.

Da li ste znali? Iako je nepotpuna verzija Pentagonovih dokumenata objavljena u obliku knjige kasnije 1971., studija je ostala službeno povjerljiva do juna 2011. godine, kada je američka vlada pustila svih 7.000 stranica u javnost u spomen na 40. godišnjicu objavljivanja u štampi.

Međutim, do 1969. godine Ellsberg je povjerovao da rat u Vijetnamu nije pobijediv. Također je vjerovao da bi informacije sadržane u dokumentima Pentagona o američkom odlučivanju o Vijetnamu trebale biti šire dostupne američkoj javnosti. Nakon što je tajno fotokopirao velike dijelove izvještaja, Ellsberg se obratio nekoliko članova Kongresa, od kojih nitko nije ništa poduzeo.

Neki od najsurovijih podataka u Pentagonovim dokumentima ukazuju na to da je administracija Johna F. Kennedyja aktivno pomagala u svrgavanju i atentatu na predsjednika Južnog Vijetnama Ngo Dinh Diema 1963. Izvještaj je također bio u suprotnosti sa službenim izjavama američke vlade o intenzivnom bombardovanju Sjevernog Vijetnama, za koji se u izvještaju navodi da nema stvarnog utjecaja na neprijateljsku volju za borbu.

1971., dok je radio kao viši naučni saradnik u Centru za međunarodne studije Instituta za tehnologiju u Massachusettsu, Ellsberg je dijelove izvještaja dao Neilu Sheehanu, izvjestitelju u The New York Times.


Murdoch je rođen u Melbourneu 1885. godine, kao sin Annie (rođene Brown) i velečasnog Patricka Johna Murdocha, koji se oženio 1882. i emigrirao iz Crudena, Škotska, u Victoria, Australija, sa Patrickovom porodicom 1884. Njegov djed po ocu je bio ministar u Slobodnoj crkvi Škotske, a njegov djed po majci bio je prezbiterijanski ministar. [1]

Porodica se preselila iz West Melbournea u bogato predgrađe Camberwell 1887. [2] Keith se obrazovao u kratkotrajnoj školi svog ujaka Waltera, zatim u Camberwell gimnaziji, gdje je postao lukav 1903., uprkos velikoj stidljivosti i mucanju. Odlučio je da ne ide pravo na fakultet, već da se okuša u novinarskoj karijeri, pa je porodični prijatelj David Syme iz The Age pristao je zaposliti ga kao okružnog dopisnika za obližnju Malvern. U naredne četiri godine, dugo radno vrijeme [ potreban citat ], uspio je stvoriti značajno povećanje u Doba lokalnom tiražu, zaraditi promociju i uštedjeti dovoljno novca za kartu za Englesku, gdje se nadao da će steći dodatno iskustvo i pronaći načine da upravlja svojim mucanjem.

Od 1908–199 u Londonu je pohađao logopediju kod Lionela Loguea, [3] honorarno je studirao na Londonskoj ekonomskoj školi i pokušao pronaći posao kao novinar, uz pomoć preporuka više porodičnih prijatelja, uključujući Australijski premijer Alfred Deakin. Njegovo je mucanje postalo izvodljivo, ali nedugo nakon što ga je koštalo posla s Pall Mall Gazette. U rujnu 1909. Murdoch se vratio kući kako bi nastavio raditi The Age, sada kao parlamentarni izvjestitelj, u tom svojstvu jačao je porodične odnose s političarima poput Andrewa Fishera, u nekim slučajevima ih zabavljao u sestrinskoj gostinjskoj kući.

Prvi svjetski rat Edit

1912. postao je politički dopisnik Melbournea za Sydney Sun. Izgubivši iskusnijeg Charlesa Beana na poziciji službenog australijskog dopisnika za Prvi svjetski rat, imenovan je za glavnog urednika londonske kablovske službe koju vodi Sunce i Melbourne Herald 1915. Murdoch je otputovao na Novi Zeland u januaru 1915. sa premijerom Andrewom Fisherom i još dva zastupnika, časni sudija. J. Boyd and the Hon. D. Hall, koji pokriva ratne razgovore između Fishera i novozelandskog premijera Williama Masseyja, neposredno prije angažmana australskih i novozelandskih trupa u kampanji na Galipolju. Putovali su iz Wellingtona na brodu Ulimaroa, koji je stigao u Sydney 2. februara 1915. Andrew Fisher i ministar odbrane George Pearce su ga tada zamolili da mu odvoji vrijeme na putovanju u London, kako bi provjerio neka zabrinjavajuća pitanja vezana za zalihe i poštu za australijske trupe u sukobu, pa je prestao u Egiptu. Dok je bio tamo u kolovozu, uspio je dobiti dozvolu ser Iana Hamiltona, zapovjednika kampanje za Dardanele u Turskoj, da posjeti australijske trupe u Galipoliju i napiše svoje utiske za novine, podložne uobičajenoj vojnoj cenzuri. U sporazumu koji je potpisao precizirano je da se "ne pokušava dopisivati ​​na bilo koji drugi način ili na bilo koji drugi način osim onih koji su službeno odobreni", a tokom rata ne smije "nikome prenositi vojne podatke povjerljive prirode. glavni terenski cenzor. " [4]

Murdoch je početkom rujna posjetio uvalu Anzac, a zatim se preselio u sjedište na otoku Imbros. Raspravljajući o situaciji s drugim novinarima, sprijateljio se s njim Daily Telegraph dopisnica Ellis Ashmead-Bartlett, koja je bila duboko zabrinuta što se cenzura koristi za suzbijanje kritika kampanje protiv Dardanela, koja je, kako se Murdoch sam uvjerio, imala ozbiljnih problema. Murdoch je pristao prenijeti pismo Ashmead-Bartlett britanskom premijeru H. H. Asquithu u London, napisano 8. septembra, u kojem se predstavlja njegov necenzurirani izvještaj o situaciji. Hamilton je brzo saznao za postojanje ovog pisma (za to je okrivljen još jedan britanski reporter, Henry Nevinson, ali njegova biografija ukazuje na službenog ratnog fotografa Kraljevske mornarice). [5] Došavši do Francuske na putu za London, Murdoch je uhitila vojna policija u Marseilleu, a pismo je oduzeto. Došavši u London 21. septembra, proveo je neko vrijeme u Australijskoj visokoj komisiji sastavljajući vlastito pismo svom premijeru Andrewu Fisheru, slično pismu Ashmead-Bartlett, a posebno kritizirajući britansko opće i administrativno osoblje:

Umišljenost i samozadovoljstvo muškaraca crvenog perja jednaki su samo njihovom nesposobnošću. Uz liniju komunikacije, posebno u Moudrosu, bezbroj je visokih oficira i umišljenih mladunaca koji se očigledno igraju samo u ratu. . imenovanja u generalštab vrše se iz motiva prijateljstva i društvenog uticaja.

Nakon što je pismo poslao u Australiju, dostavio je dva primjerka britanskom ministru streljiva Davidu Lloydu Georgeu, sa svojim uvodnim pismom Andrewa Fishera. [6] Vrlo brzo, Murdochovo pismo stiglo je u Asquith i distribuirano visokim ministrima britanske vlade. Ashmead-Bartlett, protjerana iz Dardanela, stigla je u London otprilike u to vrijeme, a uskoro je, zahvaljujući utjecaju lorda Northcliffea, vlasnika The Times, The Daily Mirror i drugim nacionalnim novinama počela je izlaziti njegova verzija događaja. Murdoch, prvotno uznemiren što je Northcliffeovo osoblje pribavilo kopiju njegovog privatnog pisma, ubrzo je postao prijatelj novinskog tajkuna. Iako je njegovo pismo, napisano po sjećanju, sadržavalo mnogo grešaka i pretjerivanja, glavne stavke potkrijepljene su drugim dokazima, a Hamilton je razriješen komande, a naknadna operacija evakuacije trupa iz Galipolja u decembru je izvedena sa savršenom efikasnošću.

Godine 1917., dok je posjećivao Zapadni front kao neslužbeni ratni dopisnik, Murdoch je pokušao voditi pregovore s feldmaršalom Douglasom Haigom u prilog politici australijske vlade o podjelama australijskih carskih snaga (A.I.F.) koje će se okupiti u ujedinjeni australijski korpus. [7] Iako se Murdoch zalagao za imenovanje general -majora Brudenell White -a za novog zapovjednika korpusa, dok je ocrnjivao general -majora Johna Monasha (koji je bio židovskog njemačkog porijekla), ovaj je dobio komandu kada je Australijski korpus formiran 1918. [8] ] Zajedno sa službenim ratnim dopisnikom Charlesom Beanom, Murdoch je nastavio lobirati za Monashovo degradiranje obraćajući se direktno australijskom premijeru Billyju Hughesu i obmanjujući ga uvjerenjem da se visoki oficiri AIF -a snažno protive Monashu. [7] Kad je Hughes posjetio front neposredno prije bitke kod Hamela s namjerom da zamijeni Monasha, prvo se posavjetovao sa istim visokim oficirima i otkrio da je njihova podrška njihovom zapovjedniku izrazito pozitivna i da su Monashove sposobnosti planiranja i izvršenja odlične. [9] Kasniji ishod Hamelovog napada zatvorio je pitanje prikladnosti Monasha, ali je kasnije iste godine Murdoch ponovo pokušao uvjeriti Hughesa da Monash ne bi trebao kontrolirati repatrijaciju australijskih trupa. [7]

Melbourne Herald Uredi

Murdoch je ostao u Londonu, proširujući kabelsku uslugu, pišući utjecajno novinarstvo - i pomažući svom prijatelju Billyju Hughesu u posjetama Engleskoj - sve dok mu nije ponuđeno mjesto glavnog urednika u Melbourne Herald, koji je uzeo u januaru 1921. Organizujući da generalni direktor lista bude degradiran, počeo je primjenjivati ​​principe lorda Northcliffea, uz česte savjete samog Northcliffa. Kao i u Londonu, fokusirao se na političke kontroverze, ali je i napravio Herald uticajne na druge načine, putem takvih uređaja kao što su poboljšana pokrivenost umjetnosti i doprinosi poznatih ličnosti. Kada je vlasnik Sydney Sun pokušao probiti se na tržište Melbournea sa Sun News-Pictorial 1922. Murdoch se borio u dugoj kampanji koja je na kraju rezultirala Herald, vlastiti tiraž se povećao za 50%, preuzimajući novi tabloid 1925. godine. On je stekao nadimak "Lord Southcliffe" i 1928. postao generalni direktor kompanije, do kada je Sunce bio je na putu da postane najprodavaniji list u Australiji.

Godine 1927. ugledao je fotografiju atraktivne 18-godišnje debutantke, Elisabeth Joy Greene, u Table Talk magazin i dogovorio da ga prijatelj predstavi. [10] Ona je postala gospođa Elisabeth Murdoch u junu 1928., na medenom mjesecu na njegovom imanju Cruden Farm u Langwarrinu. Imali su djecu Helen (kasnije gospođa Geoff Handbury), Ruperta Murdocha, Anne (sada gospođa Milan Kantor) i Janet (sada gospođa John Calvert-Jones). (U prvim godinama Prvog svjetskog rata neko je vrijeme bio zaručen s Isabel Law, kćerkom britanskog državnog kancelara i budućeg premijera Bonara Law.) [11]

Od 1926. nadalje, vodio je kampanju za preuzimanje novina drugdje u Australiji, s različitim uspjehom. U Adelaidi, na primjer, Herald izdavač je preuzeo slabu Registar 1928. i pretvorio ga u a Sunce-tabloid sa slikom. U roku od nekoliko mjeseci, ranije dominantna Adelaide Advertiser prihvatio ponudu za preuzimanje, i Registar je tiho zatvoren 1931. godine, nakon Herald stekao večer Adelaide News, osiguravajući lokalni monopol. Murdoch je također ulagao u novine za svoj račun, posebno u Brisbane, gdje je kupovao dionice u Dnevna pošta i koja je naknadno spojena sa rivalom Kurir. Išao je u korak s novom tehnologijom, a do 1935 Herald bio je uključen u jedanaest radio stanica (dok je Murdoch vodio kampanju kako bi spriječio službenu australijsku komisiju za radiodifuziju da uspostavi vlastiti servis za vijesti). On je takođe predvodio spajanje konkurentskih kablovskih servisa za osnivanje Australian Associated Press Ltd 1935. godine, i projekat izgradnje fabrike papira u Tasmaniji, sposoban za preradu domaćeg drveća, koji je započeo 1938. [ potreban citat ]

1930 -ih i nakon Edit

U depresiji ranih 1930-ih, Murdochovi listovi vodili su kampanju protiv vlade Laburističke partije Jamesa Scullina i dali punu podršku otcijepljenom bivšem laburističkom političaru Josephu Lyonsu u njegovoj uspješnoj kampanji za premijera 1931. godine. U julu 1933. godine dobio je viteško zvanje [12], a poznavatelj umjetnosti koji cijeni moderno djelo postao je povjerenik Viktorijinih muzeja i galerija. Kasnije je požalio zbog svoje podrške snažnom Lionu, izjavivši 1936. godine, "stavio sam ga tamo i isključit ću ga". U međuvremenu, drugi su izrazili duboku zabrinutost zbog opasnosti koncentriranja tolike moći štampe u rukama jedne osobe. To je došlo do izražaja nakon što se Australija uključila u Drugi svjetski rat. U lipnju 1940. Murdoch je imenovan na novoosnovano mjesto australijske vlade, generalnog direktora za informacije, a 18. srpnja dobio je ovlaštenje da natjera sve novinske medije da objavljuju izjave Vlade po potrebi. Usporedbe su izvršene s Goebbelsom, saradnja s novinarima je brzo povučena, političari su protestirali, pa je uprkos dogovorima o izmjeni uredbe u novembru morao dati ostavku. [13] [14]

Vraćajući se u novine (od kojih je pristao da se distancira dok je služio vladu), ostatak rata proveo je ohrabrujući patriotski duh i napadajući laburističkog premijera Johna Curtina (koji je 1941. vodio manjinsku vladu, a bio je ponovo izabran dramatičnom većinom 1943). 1942. postao je predsjednik Herald grupi, a 1944., održavajući vezu sa svijetom umjetnosti, osnovao je Herald Katedru za likovnu umjetnost na Univerzitetu u Melbourneu. Sljedeće godine postao je predsjednik povjerenika Nacionalne galerije Victoria. Postajući sve bolesniji od raka, povukao se iz većine svojih poslova osim Herald 1949. godine i sklopili ugovor sa Herald odbor za kupovinu kontrole nad novinama Adelaide, u zamjenu za prvu opciju u bilo kojoj budućoj prodaji njegovih novinskih dionica u Brisbaneu.

Murdoch je umro na porodičnom sjedištu, Cruden Farm, Langwarrin, Victoria, u noći između 4. i 5. oktobra 1952. godine, a dženaza je služena u prezbiterijanskoj crkvi Toorak. Veći dio njegove imovine, procijenjene na £ 410.004, [15] otuđen je za otplatu hipoteka, smrtnih dažbina itd. ( Herald iskoristio svoju mogućnost kupovine dionica novina u Brisbaneu), ali je njegovoj porodici i dalje ostala potpuna kontrola nad News Limited -om, vlasnicima Adelaide News.


Pogledajte video: За изчегъртаните български следи (Novembar 2021).

Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos